• lina5462

Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!

Nu börjar det närma sig med storsteg

Alla sa att det går så himla fort i slutet och jag är nästan beredd att hålla med, december har hittills bara flugit fram och snart är det ÄNTLIGEN DAGS!!! :D

Själv jag har BF 18 Januari, finns det någon mer? :D

• Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!
  • Enzeru

Bf 15 Januari och jag känner att det inte kan gå fort nog. Men med julen och nyår som snart är här kommer det ju bara att rusa på. Det vet man ju hur fort julen är över varje år Flört
    Bebis får gärna komma ut förr hellre än senare, men helst efter nyåret.

• lina5462

Visst vill man att de ska gå ännu snabbare, men som sagt jul och nyår mellan gör nog att de känns lite snabbare! Själv ska jag flytta om två dagar också så de blir ju kanon ;) Är det ditt första barn?

• Carolinee87

Jag har bf 7-8 Januari (lite beroende på hur man räknar) och jag tycker tiden går så snabbt så ja inte alls hinner med denna gång :O

• Teesa88

Första barnet här, har en pojke i magen som är beräknad den 9 januari...Längtar som tusan men samtidigt nervös 

• Isola88

Beräknad till 10 januari, mitt första barn, men jag tycker tiden går så sjuuuukt långsamt nu, längtar mycket men är lite nervös samtidigt

• mamma18

Hejsan:) Jag har bf den 10 januari, så alltså 4 veckor kvar!
    NU är det spännande.. Men har ej något namn på min lilla kille, så har någon förslag på det så blir jag bara glad :D   

• mamma18
    Isola88 skrev 2012-12-12 17:23:02 följande:
    Beräknad till 10 januari, mitt första barn, men jag tycker tiden går så sjuuuukt långsamt nu, längtar mycket men är lite nervös samtidigt

Kul att vi båda är beräknade på samma datum :D
  • Isola88
    mamma18 skrev 2012-12-12 17:31:20 följande:

Kul att vi båda är beräknade på samma datum :D
    ja får se om liten lyckas pricka in :)  känns som att jag kommer gå över ett par dagar bara för att man redan har väntat såååå länge så ska man få vänta lite extra, för min del så får h*n gärna komma den 1 januari, men helst inte innan nyåret
  • mamma18
    Isola88 skrev 2012-12-12 17:33:31 följande:
    ja får se om liten lyckas pricka in :)  känns som att jag kommer gå över ett par dagar bara för att man redan har väntat såååå länge så ska man få vänta lite extra, för min del så får h*n gärna komma den 1 januari, men helst inte innan nyåret

Hiihii.. ja tyvärr kan man ju inte styra över när dom ska komma ut, men jag vill helst ha sista dec :D

Jag känner mig som en stoppad potais som snart kommer att spricka :P

Igår hade jag lite förvärkar , men dom avtog efter någon timme.

Det kanske inte är någon fara att lilleman kommer nu, men jag väntar gärna någon vecka :D 
Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!