• lina5462

Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!

Nu börjar det närma sig med storsteg

Alla sa att det går så himla fort i slutet och jag är nästan beredd att hålla med, december har hittills bara flugit fram och snart är det ÄNTLIGEN DAGS!!! :D

Själv jag har BF 18 Januari, finns det någon mer? :D

• Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!
  • Isola88

jag har fått foglossning nu så här mot slutet så sitter ju bara i soffan hela dagarna, därför tiden går så långsamt suck! Bara de blir julafton så är det ju inte sååå länge kvar i alla fall :P

Packat bb-väskan ännu? Ska tvätta lite kläder på fredag sen ska jag packa :)

• Louwa

Hej hej, här är en till som är beräknad 10januari. Börjar bli riktigt tungt nu

Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • mamma18
    Isola88 skrev 2012-12-12 17:49:49 följande:
    jag har fått foglossning nu så här mot slutet så sitter ju bara i soffan hela dagarna, därför tiden går så långsamt suck! Bara de blir julafton så är det ju inte sååå länge kvar i alla fall :P

Packat bb-väskan ännu? Ska tvätta lite kläder på fredag sen ska jag packa :)

jag har också fått foglossning.. Jag jobbar dock fortfarande, så det kan vara kämpigt med vissa rörelser..

Inte roligt när tiden går långsamt! Jag har inte packat bb- väskan ännu, jag har helt fått hjärnsläpp  när det gäller vad som ska vara i. Känns till och med hemskt att säga att jag inte vet vad han ska heta. :P

Ja får nog också sätta igång med väskan snart :D

• mamma18
    Louwa skrev 2012-12-12 17:52:04 följande:

Va roligt med flera som är beräknade den 10 januari :D längtar jag massa, jo visst är det tungt :D
  • Isola88
    Louwa skrev 2012-12-12 17:52:04 följande:
     kul :)
    mamma18 skrev 2012-12-12 17:59:13 följande:

jag har också fått foglossning.. Jag jobbar dock fortfarande, så det kan vara kämpigt med vissa rörelser..

Inte roligt när tiden går långsamt! Jag har inte packat bb- väskan ännu, jag har helt fått hjärnsläpp  när det gäller vad som ska vara i. Känns till och med hemskt att säga att jag inte vet vad han ska heta. :P

Ja får nog också sätta igång med väskan snart :D

vi har inte heller nått namn till våran skatt, men tror att vi kommer komma på när vi se honom/henne :) Jag slutade jobba i mitten på november, är undersköterska i hemtjänsten så hade inte kunnat jobba längre, var skit svårt på slutet, kan man knappt ta på sina egna strumpor hur ska man kunna hjälpa andra då haha:P

• Teesa88

BB-väskan ska packas nu under helgen, och på fredag så ska jag tvätta bebisen kläder. Ser fram emot detta =)

• Isola88

barnvagnen har stått och väntat sen början på augusti, längtar tills man får gå ut på premiär promenad i den gnistrande snön :)

• mamma18
    Isola88 skrev 2012-12-12 18:06:26 följande:
     kul :)
    vi har inte heller nått namn till våran skatt, men tror att vi kommer komma på när vi se honom/henne :) Jag slutade jobba i mitten på november, är undersköterska i hemtjänsten så hade inte kunnat jobba längre, var skit svårt på slutet, kan man knappt ta på sina egna strumpor hur ska man kunna hjälpa andra då haha:P

Det där med att inte få på sig sina strumpor känner jag igen, men jag kan inte göra annat än att skratta, man ser ju så rolig ut när man ska klä si i mellanåt.

Jag jobbar på Pekås och det är jätte trevligt, men tunga lyft, massa slit och saker att dra.. Jag gör mina sista dagar nu på torsdag och fredag och det ska bli skönt på ett vis, men på ett annat så kommer jag att sakna kamraterna.

Jag jobbar visserligen 50% nu.    

Ja namnet kanske kommer när man får se sin lilla <3  
  • mamma18
    Teesa88 skrev 2012-12-12 18:08:07 följande:
    BB-väskan ska packas nu under helgen, och på fredag så ska jag tvätta bebisen kläder. Ser fram emot detta =)

Ja det borde jag också göra, jag har ju fått mina andra barn några/någon vecka innan BF :D Så det vet man ju inte om det blir så igen. Jag har helt glömt vad som ska packas i väskan, men skulle gärna ta emot uppfriskningar :D
  • Isola88

är både skönt å trist att va hemma, i alla fall nu innan bebisen har kommit, man blir så osocial på nått vis när man inte tar sig ut

vet inte heller allt som ska packas och vad man behöver, lite kläder till bebis och till sig självt, kamera förstås och sen har jag inte tänkt längre :P

Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!