Men herregud?
hahhahahahhahahahhahhahahha! Trodde du skulle gå och lägga dig och att vi kunde avsluta där eftersom vi ser det så olika. Men verkar som du har svårt med att inte ha sista ordet
.
Ser ingen anledning att kalla mig varken otrevlig, omogen,patetisk surkärring, eller att jag ska skita på mig? Känns bara väldigt onödigt att skapa så dålig stämning.
Läs om läs rätt som du skriver, jag skriver att jag HELST inte vill ha någon manlig personal. Och jag anser inte att något i mitt brev är orimliga krav? Det är ÖNSKNINGAR om hur jag vill att min vistelse på förlossningen/BB ska se ut, jag är inte bara där för att klämma ut ett barn utan för att få en så positiv upplevelse som möjligt efter mina ÖNSKNINGAR, alla har verkligen inte samma önskningar om hur det ska gå till och det är väl bara jättebra att man kan skriva om hur man själv vill ha det. Och anledningen (för tredje gången) varför jag ens la ut mitt brev här va för att jag ville ändra på det så det skulle låta mer positivt, så förstår inte ditt problem?