• lina5462

Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!

Nu börjar det närma sig med storsteg

Alla sa att det går så himla fort i slutet och jag är nästan beredd att hålla med, december har hittills bara flugit fram och snart är det ÄNTLIGEN DAGS!!! :D

Själv jag har BF 18 Januari, finns det någon mer? :D

• Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!
  • lina5462

Nyligen hemkommen från en omtumlande förlossning. Den 27 föddes våran älskade lille kille som drabbades av syrebrist. Efter 22 timmar orkade vår lille son inte mer och lämnade jorden. Det finns inte ord som beskriver den sorg och saknad som man känner. Jag önskar er tjejer all lycka, ni kommer att få uppleva en sorts kärlek som bara en förälder kan känna!

• Carolinee87
    lina5462 skrev 2012-12-29 21:17:07 följande:
    Nyligen hemkommen från en omtumlande förlossning. Den 27 föddes våran älskade lille kille som drabbades av syrebrist. Efter 22 timmar orkade vår lille son inte mer och lämnade jorden. Det finns inte ord som beskriver den sorg och saknad som man känner. Jag önskar er tjejer all lycka, ni kommer att få uppleva en sorts kärlek som bara en förälder kan känna!
    Vet inte riktigt vad jag ska säga, beklagar er stora sorg och kan inte förstå hur jobbigt det känns för er :(

Ta hand om varandra och hoppas att ni får allt det stöd ni behöver! 
  • Bu o Bä

Lina5462 Kan inte med ord på denna jord säga hur mycket jag beklagar din sorg. Många Styrkekramar

• nyistan4

Beklagar från djupet av mitt hjärta, Lina 5462!!!! :( :( Massor av styrkekramar och tankar!! <3

• Teesa88
    Lina5462 - Beklagar sorgen djupt...Kan inte tänka mig vad ni går igenom, ta hand om er.
  • rödnos

Lina - så fruktansvärt ledsen för er skull. Vi har tre missfall bakom oss och en dotter på 2,5. Förstår det måste kännas fruktansvärt tomt och orättvist och hoppas ni tar hand om varandra och tar emot all hjälp ni känner ni vill ha. Massor av styrka och tankar till er. ;-(

• proudMom2be

Lina5262: Vet inte vad jag ska säga .. beklagar verkligen.. Kan verkligen inte förstå vad ni går igenom just nu, ta hand om er och som de andra säger, ta emot all hjälp ni kan få.. 

Kramar om! Hjärta 

• MuM5

Lina: Beklagar djupt och känner så med dig i denna situation. Ta hand om er. Kram

• rödnos

Ska packa förlossningsväskan idag. Känns som tidigt men om denna bebben gör som systern sin så är det nog lika bra.
    Hade en ganska snabb förlossning sist och är lite rädd det ska gå ännu fortare denna gången. Rädd för att spricka.
    Fick förberedelseolja som jag använt två ggr. Lite skeptisk till om den kan funka?
    Hur förbereder ni er?

(Förlåt Lina men vi måste nog fortsätta fokusera positivt nu när vi har så kort om tid kvar...säker på att du förstår hur tankarna annars går... Tänker på dig och hoppas att du under omständigheterna mår bra iaf fysiskt)

• proudMom2be
    rödnos skrev 2012-12-30 10:14:54 följande:
    Ska packa förlossningsväskan idag. Känns som tidigt men om denna bebben gör som systern sin så är det nog lika bra.
    Hade en ganska snabb förlossning sist och är lite rädd det ska gå ännu fortare denna gången. Rädd för att spricka.
    Fick förberedelseolja som jag använt två ggr. Lite skeptisk till om den kan funka?
    Hur förbereder ni er?

(Förlåt Lina men vi måste nog fortsätta fokusera positivt nu när vi har så kort om tid kvar...säker på att du förstår hur tankarna annars går... Tänker på dig och hoppas att du under omständigheterna mår bra iaf fysiskt)
    Likabra att ha den färdigpackad ;) vem bestämmer vad som är tidigt och vad som är sent egentligen? =) Jag packade min när jag kom hem efter besöket på förlossningen.. haha.
    Varför är du rädd för att spricka? :/ har hört att förberedelseolja kan fungera, men har inte testat själv.. (är ju mitt första barn detta).
    Förbereder mig genom att ta varje tillfälle i akt att sova, mina förvärkar har börjat kännas nu och de suger verkligen energi ur mig och håller på mest om nätterna, vilket har gjort att jag sen i fredags endast sovit 2-3 timmar per natt och sen 40-60 minuter mitt på dagen.. resten av tiden ligger jag i sängen och bara är. haha! sjukt tråkigt.  
Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!