• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Plankan)

Har 2 barn och ammat båda. Har storlek 70 a och hatar mina bröst. Har ångest varje gång jag ska visa mig i badkläder eller ska handla underkläder. Sambon säger att han gillar mina små bröst men själv så drömmer jag om att en dag få råd att operera dom till normal storlek som passar min kropp.

• Anonym

Jag har ganska stora, fasta och både jag och min man älskar dem Drömmer
    Vi har två barn på 6 månader och snart 2 år.
    Jag har ammat båda barnen.

• Anonym (huh.)

G. Stora och stora. Svårt att hitta BH, men tidigare partners har verkat gilla dem. Onyktra män på pubar och så tycker att de kan ta för sig hur de vill också. Jag är relativt nöjd även om de är lite väl tunga och hängiga.

• Anonym (Usch)

Jag har stora, är ganska ung och har pendlat upp och ner i vikt. Mina hänger så långt ner att det är löjligt :(

• Anonym (små)

Har a-kupa (knappt känns det som) o inget fasta. Olika form på dom dessutom. Hade b innan jag blev gravid med äldsta. Han åt upp en kupa brukar jag säga. Minstingen funkade inte amningen så han är ett flaskbarn.

Inte supernöjd med dom men sambon verkar gilla dom trots att dom är små. Svårt att få tröjor att sitta snyggt. Tur att det finns vadderade bh. :)

• Anonym (Diddi)
    Anonym (Usch) skrev 2012-11-10 18:53:46 följande:
    Jag har stora, är ganska ung och har pendlat upp och ner i vikt. Mina hänger så långt ner att det är löjligt :(

Varför är det usch?
  • L i n n

Alldeles för stora (tycker jag, killen är av annan åsikt) och alltid i vägen.
    Alla tröjor sitter fult!

• Madida

Alldeles underbara! Solig

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Diddi) skrev 2012-11-10 21:45:37 följande:
    Varför är det usch?

För att bröstvårtorna pekar rakt ner. Är "bara" 20 år... De borde peka uppåt. Har 75 h och törs inte visa dem alls.
  • MasterDom
    Anonym (Usch) skrev 2012-11-10 23:31:59 följande:

För att bröstvårtorna pekar rakt ner. Är "bara" 20 år... De borde peka uppåt. Har 75 h och törs inte visa dem alls.

Synd att du tänker så, jag är övertygad om att många killar skulle gilla dom, me included...
Svar på tråden MIna bröst