• MasterDom

MIna bröst

Anonym (Usch) skrev 2012-11-10 23:31:59 följande:

För att bröstvårtorna pekar rakt ner. Är "bara" 20 år... De borde peka uppåt. Har 75 h och törs inte visa dem alls.

Synd att du tänker så, jag är övertygad om att många killar skulle gilla dom, me included...
  • MasterDom

Tjejer... vem är det som ser era bröst? Förutom er själva och era ev barn? Era partners antagligen?  Finns det nån här vars partner gjort slut för att ni har "fula" bröst?

• MasterDom
    Anonym (Usch) skrev 2012-11-11 00:45:55 följande:

Ingen utom jag ser dem utan bh. Byter inte ens om på gymmet utan går hem för att slippa visa dem. Har aldrig haft sex utan bh osv. Tror ingen vill ha ett förhållande med mig så länge som dem ser ut som dem gör.

Blir sorgsen när jag hör att du tror att din personlighet sitter i dina bröst. Va den du är oavsett hur du ser ut. Va lycklig.
  • MasterDom
    Anonym (xx) skrev 2012-12-14 08:25:46 följande:

Får man fråga anledningen till ingreppet?
  • MasterDom
    Nea88 skrev 2012-12-15 18:23:53 följande:

Ja nu var jag duktig tack men skulle gärna vilja ha större, älskar hänget i större bröst!

Visst är det vackert!    
  • MasterDom
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-15 21:22:11 följande:
    Jätte nöjd ! Tycker att 70 C är väldigt lagom och tycker faktiskt att dom har dragit ihop sig riktigt fint efter amning av 3 barn,såsom resten av kroppen. Sedan att det ibland kommer mjölk vid sugande på dom är ju en extra krydda i sexlivet
    Upphetsande....
  • MasterDom

Anonym (Hmm) skrev 2012-12-17 15:13:25 följande:

hahaha :) nädå. kan ju inte styra dina tankar ... har en pojkvän som gillar att leka med dom :)

Antar att han uppskattar att du lägger ut dina tuttar?
  • MasterDom
    Anonym (boobs) skrev 2012-12-18 13:42:16 följande:

riktiga boobs! :)
    NICE!
  • MasterDom
    Anonym (tuttan) skrev 2012-12-18 19:32:18 följande:
    Go kväll

Välkommen. välkommen...
  • MasterDom
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-25 18:09:08 följande:

Absolut.... Anledningen till att jag har kvar beror på att mannen aldrig kunnat låta bli dom... Nu är det ju inte så att det strömmar från dom heller. Sedan har jag förståelse jag att det är många här som säkert blev lite utfreakade när dom såg mina bröst o sedan sa jag att jag har lite mjölk i.... Men det är.sanningen o jag trivs

Det är nog många som tycker det är konstigt... Men vi är även många som har den fetischen.
  • MasterDom
    Anonym (M) skrev 2013-01-10 21:43:06 följande:

Är dom äkta?
  • MasterDom
    Anonym (M) skrev 2013-01-11 12:36:37 följande:
    Helt äkta. 
    Är 32, har barn och har alltid varit väldigt nöjd med mina bröst. 
    Det borde du vara då....Fantastiska bröst.
Svar på tråden MIna bröst