• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Madida
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-11-13 17:41:02 följande:
    Är oerhört missnöjd med mina bröst.. Har bara stora bröst pga övervikt och de hänger och är fula.. Vågar knappt tänka på hur mycket de ev kommer hänga när jag gått ner i vikt! Gråter

Sambon däremot älskar dem...
    Att de hänger ska du inte må dåligt över. Finns hur många som helst som gillar det. Och som du skriver så älskar din sambo dina bröst - gör honom sällskap och börja älska dom du också {#emotions_dlg.flower}

När du gått ner i vikt får du göra en ny bedömning och se hur det känns då. 
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • vampyren
    Madida skrev 2012-11-13 17:51:16 följande:
    Att de hänger ska du inte må dåligt över. Finns hur många som helst som gillar det. Och som du skriver så älskar din sambo dina bröst - gör honom sällskap och börja älska dom du också {#emotions_dlg.flower}

När du gått ner i vikt får du göra en ny bedömning och se hur det känns då. 
    Precis, bara för att bröst hänger betyder det inte att de inte är fina!:)
  • Anonym (missnöjd)

Tack allihopa.. Glad Jag ska försöka bli mer nöjd med min kropp också..  Har tyvärr världens sämsta självförtroende.. Ibland är det så illa att jag inte vill visa mig ute.. Är väldigt osocial pga det..

• Madida
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-11-13 17:58:16 följande:
    Tack allihopa.. Glad Jag ska försöka bli mer nöjd med min kropp också..  Har tyvärr världens sämsta självförtroende.. Ibland är det så illa att jag inte vill visa mig ute.. Är väldigt osocial pga det..

Jag tycker bröst med häng är hur vackert som helst! Och jag sätter många pengar på att där finns massa som delar min åsikt.
    Klä av dig och ta emot din sambos uppskattande ord, beröring och blickar så ska du se hur härligt det är
    Och låt inte dina tankar hindra dig från att gå ut - varför ska du låta din hjärna lura dig på intag av D-vitamin?!  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Jojo)

jag har enligt mig själv små bröst för att ha min kurvia kropp. Min man tycker de är fina,han tycker de passar till min kropp. De är små och toppiga. (inga barn ännu) 85b är går ju ändå som små...

• Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 19:35:42 följande:
    Då börjar jag.. Som ni ser stora, tunga och kanske inte de vackraste...men jag älskar dom och de män jag mött med...

Förutom att du var modig nu så har du väldigt vackra bröst {#emotions_dlg.flower}
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • lillablomman

jag älskar mina bröst, de är ganska stora o runda, storlek 75E. :)

• Anonym (k)

jag undrar ff om jag är en kvinna men inser det då jag har en vagina..men bröst?? jag ser ut som en liten tjej trotts mina 28 år.. Men nu har jag gått upp lite i vikt och inte tränat på länge så då kommer jag nästan upp i A....(intalar jag mig själv)...jag ser inte klok ut i klänning...Men däremot ser jag bra ut i byxor och topp...för jag har stor rumpa. Jag vill helst inte operera mig och tror inte jag kommer det men kankse en dag bara för att få vara kvinna och inte flicka resten av livet...jag önskar inte stora bröst..jag önskar bara att jag hade bröst. 

• Ernst Hugo
    Anonym (k) skrev 2012-11-13 21:03:41 följande:
    jag undrar ff om jag är en kvinna men inser det då jag har en vagina..men bröst?? jag ser ut som en liten tjej trotts mina 28 år.. Men nu har jag gått upp lite i vikt och inte tränat på länge så då kommer jag nästan upp i A....(intalar jag mig själv)...jag ser inte klok ut i klänning...Men däremot ser jag bra ut i byxor och topp...för jag har stor rumpa. Jag vill helst inte operera mig och tror inte jag kommer det men kankse en dag bara för att få vara kvinna och inte flicka resten av livet...jag önskar inte stora bröst..jag önskar bara att jag hade bröst. 

Du har säkert bröst som är vackra på just dig. Är din man en rumpkille?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Putt B

Kanonfina bröst.. modigt av dig att visa.. inga fel på dom..

Svar på tråden MIna bröst