• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Putt B
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 10:26:51 följande:
    Mina "inte riktigt färdigbakade 2-veckors bröst" 
    Haha.. färdig bakade... ett skolexempel på "perfekta" bröst... jag gillar naturliga bröst, men dom var fina..
  • Putt B
    Exception skrev 2012-11-14 11:00:51 följande:
    Jodå. Jag är nöjd faktiskt, trots att dom hänger och är tunga. Formen är fin och dom är goa att klämma på Glad  Män älskar dom ^^
    Hängiga och tunga bröst betyder inte att dom inte är fina.. brukar vara gott att klämma på den modellen...
  • Exception
    Putt B skrev 2012-11-14 11:13:39 följande:
    Hängiga och tunga bröst betyder inte att dom inte är fina.. brukar vara gott att klämma på den modellen...
    Precis. Sa inte att det var nått fel på dom ^^
  • Putt B
    Exception skrev 2012-11-14 11:14:42 följande:
    Precis. Sa inte att det var nått fel på dom ^^
    Tror jag inte att det är.... absolut inte..låter perfekt..
  • Ernst Hugo
    Anonym (inlägg 99) skrev 2012-11-14 10:16:19 följande:
    Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan)

Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.

Modigt att lägga ut bild {#emotions_dlg.flower} och du kommer bli nöjd så småningom du oxå
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 10:26:51 följande:
    Mina "inte riktigt färdigbakade 2-veckors bröst" 
    Du ser inte ut att vara så gammal - tänkte jag först
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (xx)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-14 11:23:57 följande:
    Modigt att lägga ut bild {#emotions_dlg.flower} och du kommer bli nöjd så småningom du oxå

Du ser inte ut att vara så gammal - tänkte jag först

Haha, jag är 35 år, har fått ett barn och tränat en hel del så jag kände att det var dags att göra ngt åt dem istället för att gå och må dåligt ett halv liv till.
  • Anonym (xx)
    Putt B skrev 2012-11-14 11:12:33 följande:
    Haha.. färdig bakade... ett skolexempel på "perfekta" bröst... jag gillar naturliga bröst, men dom var fina..
    Trust me, de kommer att bli klämvänliga och mjuka när det är klara
  • Putt B
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 11:29:07 följande:
    Trust me, de kommer att bli klämvänliga och mjuka när det är klara
    Det låter ju bra !
  • Anonym (MinaOK)

Mina bröst är av storleken större. Nu har jag gått upp väldigt mycket i vikt av mina mediciner, men i vanliga fall (då jag iof ändå är en rätt rund person) så brukar jag dra 75-80G.

De är relativt symmetriska och fylliga men hänger ganska mycket. Min man älskar dem och jag tycker de är Okej, inte de vackraste men inte de fulaste. Skall göra en gastric bypass och vill om jag får ännu mer häng göra ett lyft  . De blir ju lite mindre då och det har jag ingenting emot, blir lättare att hitta en BH då.

• Aynrand

en boob tråd

jag har aldrig varit en tuttman utan snarare en rumpman....och jag har genom åren till och tyckt mkt bättre om små bröst.
    å senare tid har jag sett dem som sitter på en speciellt person...och ja de är riktigt stora och kvinnliga.....jag kommer inte att ersätta min rumpfetish mot bröst men jag erkänner att det har skett en viss utvidgning av mina vyer där haha.

Btw fortsätt posta bilder på era bröst det är sexigt och gulligt
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
Svar på tråden MIna bröst