• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (underbart)
    Anonym skrev 2012-11-13 16:20:57 följande:
    Vadå, killar gillar ju tuttar, och tuttar som tuttar. Men alla har inte så mycket muskler, vad gör man då? :(

Det är ju fan mycket enklare att skaffa sig muskler än att ändra form på tuttarna.
  • vampyren

75 C. Mjuka, sköna men ändå ganska fasta. Jag är nöjd och jag tycker att alla borde vara nöjda och glada över sina bröst:)

• Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 16:15:10 följande:

Det får ju gärna vara en utförligare beskrivning även om jag tror du har rätt

Gottegris!
    De är stora, tunga och mjuka. Fina bröstvårtor och vårtgårdar och framförallt så reagerar de precis som de ska vid beröring. Bättre? Solig 
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • vampyren
    Anonym (Singel - 35) skrev 2012-11-11 13:29:22 följande:
    Jag hade två st bröst i storlek 80E. Sen kom bröstcancern och snodde 1/3 av mitt vänstra bröst.
    Nu har det gått 18 mån och jag har avslutat mina cellgiftsbehandlingar och strålbehandlingar och har nu jag blivit erbjuden rekonstruktiv kirurgi men jag har tackat nej. Jag tycker att mitt demolerade bröst, som för övrigt är skitsnyggt och sitter på plats till skillnad från det andra är en symbol för min överlevnad.
    Kirurgen ansåg att jag kanske borde finslipa till det friska bröstet för att få symmetri!?
    Min fråga tillbaka till honom var:

-Är dina pungkulor symmetriska?
    Annars så kanske du skulle finslipa till dom så att du får lite balans i dom nedre regionerna så inte hjärnan guppar runt så förbaskat!!

Om det är någon som stör sig på mitt utseende så får dom väl titta åt ett annat håll! Jag har gått igenom tillräckligt för stunden och det sista jag funderar på är om jag är symmetrisk!! 

Onkologen som jag har försökte propsa på mig en peruk när jag hade tappat allt hår, med motiveringen att det kan vara skönt och ha en sån på sig om man vill vara lite extra fin
    Mitt svar till henne:
    -Tycker du att jag är ful när jag är skallig?

Hon blev ganska tyst kan jag upplysa er om, och min mamma skrattade så tårarna rann.

Jag blev vid ett senare tillfälle tillfrågad utav samma onkolog om jag ville leda och delta i en samtalsgrupp för kvinnor som mådde dåligt pga dom fysiska effekterna som våran sjukdom ger, och jag tackade ja! I en grupp där 35 kvinnor deltog, där samtliga bar peruk så var det iaf 13 kvinnor som lämnade salen utan peruk eller annat trams på huvudet! Seger!

- Budskap: Du duger som Du är, låt ingen få dig att tro annat! 

Åh, vilket stark och underbar kvinna du verkar vara! :)
  • Ernst Hugo
    Madida skrev 2012-11-13 17:15:25 följande:

Gottegris!
    De är stora, tunga och mjuka. Fina bröstvårtor och vårtgårdar och framförallt så reagerar de precis som de ska vid beröring. Bättre? Solig 

Lite som jag trodde då - tack Solig
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • vampyren
    Putt B skrev 2012-11-13 10:39:23 följande:
    Har ju inga att visa, men jag bevakar tråden ..
    Du kan nog se bröst på annat håll om det är så viktigt ;)
  • Putt B
    vampyren skrev 2012-11-13 17:32:32 följande:
    Du kan nog se bröst på annat håll om det är så viktigt ;)
    Och du är här för att reta dig på folk märker jag...
  • vampyren
    Putt B skrev 2012-11-13 17:34:32 följande:
    Och du är här för att reta dig på folk märker jag...
    Nejdå jag har väll inte retat mig på någon? Nu säger du så utifrån din egen uppfattning :)
    Jag pratade om mina egna bröst, hyllade en annan kvinna för att hon verkar vara en så stark person och skämtade med dig. DET var vad jag gjorde. =)
  • Anonym (missnöjd)

Är oerhört missnöjd med mina bröst.. Har bara stora bröst pga övervikt och de hänger och är fula.. Vågar knappt tänka på hur mycket de ev kommer hänga när jag gått ner i vikt! Gråter

Sambon däremot älskar dem...

• vampyren
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-11-13 17:41:02 följande:
    Är oerhört missnöjd med mina bröst.. Har bara stora bröst pga övervikt och de hänger och är fula.. Vågar knappt tänka på hur mycket de ev kommer hänga när jag gått ner i vikt! Gråter

Sambon däremot älskar dem...
    Om sambon älskar dem så sitter nog "felet" i ditt huvud. Försök att jobba med detta så kommer du nog att älska dem själv någon dag:)
Svar på tråden MIna bröst