• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 21:52:27 följande:

Lite jobbigt att visa. Men jag är ganska nöjd iaf!

Klart du skall vara nöjd {#emotions_dlg.flower} du har ju sådana bröst de flesta kvinnor vill ha
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Putt B

Kanonfina du oxå... var stolt !

• Anonym

Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 

• Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:10:40 följande:
    Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 

Inga av ovanstående bröst har varit annat än fina så varför ljuga om det?
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 22:12:36 följande:

Inga av ovanstående bröst har varit annat än fina så varför ljuga om det?
    Med andra ord så gillar du alla bröst.
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:18:50 följande:
    Med andra ord så gillar du alla bröst.
    Två par bröst kan inte ens med bästa av viljor betecknas som alla bröst. Vidare så tror jag heller inte att ovan visade bröst representerar en sådan spännvidd av variation att de kommer i närheten av "alla bröst" Solig

Med det sagt så gillar jag många (kanske de flesta) nyanser av av bröst  
  • Anonym

Vet inte om jag skulle våga lägga upp en bild på mina bröst, eller "skal".

Hade liten byst innan barnen, men nu är det ena bröstet lite rundare än det andra som hänger platt (går typ inåt)
    Kan inte ha en enda bh som sitter ok, alla skaver hårt på ena sidan. Är så grymt ledsen över detta. Har en smal kropp i övrigt, men brösten är hemska/obefintliga skinnlappar.

• Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:46:41 följande:
    Vet inte om jag skulle våga lägga upp en bild på mina bröst, eller "skal".

Hade liten byst innan barnen, men nu är det ena bröstet lite rundare än det andra som hänger platt (går typ inåt)
    Kan inte ha en enda bh som sitter ok, alla skaver hårt på ena sidan. Är så grymt ledsen över detta. Har en smal kropp i övrigt, men brösten är hemska/obefintliga skinnlappar.

Bara du som vet om du vill visa här eller ej men du är säkert själv den skarpaste kritikern till din kropp !
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 22:31:59 följande:
    Två par bröst kan inte ens med bästa av viljor betecknas som alla bröst. Vidare så tror jag heller inte att ovan visade bröst representerar en sådan spännvidd av variation att de kommer i närheten av "alla bröst"

Med det sagt så gillar jag många (kanske de flesta) nyanser av av bröst  

Jag menade givetvis att du inte har någon specifik typ du föredrar. Utan att du gillar de flesta bröst.
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:52:58 följande:

Jag menade givetvis att du inte har någon specifik typ du föredrar. Utan att du gillar de flesta bröst.

Nja, jag föredrar nog en specifik typ men kan helt avgjort se det vackra i de flesta variationer lite så...
Svar på tråden MIna bröst