MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Fast i en sexuell situation kan även de fulaste ord bli fina och eggande, eller ?
Ja då får man tacka för klargörandet
Hej :) här är mina bröst
Ha ha tycker du själv att det är ett fint ord? Eller sexigt? Fitta är både fint och sexigt. Bröst.. Hm.. Mest bröst faktiskt. Tuttar är inte så fult som pattar men inte så sexigt det heller.
Spenar?
Spenar?
Mm visst är det gulligt, men sexigt.... Icke. Har dock inga bra idéer själv, bomber kanske ?
Men nu blandar vi äpplen och päron. Medicinska skäl är medicinska och fysiologiska är fysiologiska.
Fysiologiskt är det då rakt inte oavsett hur mkt man mastektomerat. Medicinskt, om man mår så dåligt av att inte ha bröst så man för att inte få en psykiatrisk diagnos måste få brösten rekonstruerade. För ngn annan medicinsk anldning kan jag inte för mitt liv komma på..
Äpplen och päron, jag säger inte att det är fel med bröstimplantat, jag proteterar bara mot språkbruket..
Jag födde barn i slutet på mars och fick C kupa men efter tre veckor så tog mjölken slut och brösten återgick till sin naturliga storlek (75B) och dom är precis lika fasta och fina som dom var innan jag hade mjölk i dom så jag är super nöjd med mina bröst
Väldigt bra samtals ämne. Fantastiska bilder. Undrar om det går att få liv i ämnet igen (:
??
...