Inlägg från: Anonym (Diddi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Diddi)
    Anonym (hm) skrev 2012-11-10 10:54:24 följande:
    Mina bröst är väldigt fasta och runda och stora. Jag har storlek 75E och är väldigt nöjd med mina bröst. Trivs jättebra, det enda ''dåliga'' är att jag får jävlans ont i ryggen och svårt att hitta BH ibland.
    Har du ammat eller du kanske inte har barn?
  • Anonym (Diddi)
    Anonym (Usch) skrev 2012-11-10 18:53:46 följande:
    Jag har stora, är ganska ung och har pendlat upp och ner i vikt. Mina hänger så långt ner att det är löjligt :(

Varför är det usch?
  • Anonym (Diddi)
    Kråkakråka skrev 2012-11-10 23:52:12 följande:
    Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.

Tack för att du delade med dig {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Diddi)
    Anonym (hängtutt) skrev 2012-11-12 10:07:11 följande:

varit sugen på operation i flera år men inget som jag haft råd med, har mått dåligt över dom sen tonåren och har hämmat mig rejält i sexlivet kan man säga :/ googlade tubulära bröst och ja, de är så mina ser ut :(

Lite som i denna tråden?

www.familjeliv.se/Forum-4-46/m66877964-1.html
  • Anonym (Diddi)
    Anonym (xx) skrev 2012-11-12 11:47:29 följande:
    Gjorde en bröstförstoring för ca 2 v sedan och är supernöjd. Hade innan 75 B och har nu 75 D/E så lite skillnad.
    Efter att ha ammat, tränat mkt och gått ner 15 kg var det dags att göra ngt åt dem :) 

Vad var främsta skälet till att du opererade?
  • Anonym (Diddi)
    IsadorasMamma skrev 2012-11-12 16:15:00 följande:
    Mina är totalförstörda efter att jag fick barn för 7 år sedan.
    Tom barnmorskan sa att hon aldrig sett så mycket & stora bristningar
    på ett par bröst.
    Ja från att ha världens perfekt runda bollar till detta.
    Jag tänker på det VARJE dag eftersom de inte ens stannar i en bh.
    Bristningarna går så långt upp att folk frågat mig fler gånger om jag är brännskadad :S

Önskar att jag hade råd att operera dem.
    Vad betyder det att de inte stannar i en bh?
Svar på tråden MIna bröst