• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Coku

[quote=74882871][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-19 07:55:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Så sensuellt o vackert man blir knäsvag

• Anonym (små bröst)
    Pillare skrev 2015-02-19 16:16:16 följande:
    Fast vi brukar inte ge såna kommentar. Om vi inte har nåt snällt att säga brukar vibinte kommentera.
    Okej, bra att veta :) men vet inte om det var i denna tråden, eller någon annan som någon hade skrivit att några bröst såg ut som kläckta ägg 
  • Anonym (små bröst)
    ÄngDal skrev 2015-02-19 17:05:55 följande:
    Ok, jag förstår. Även om detta oftast är feel good-trådar finns ju ingen garanti. Men jag hoppas att du vågar. Är nyfiken :)
    Nej, det kommer alltid finnas dom som är idioter. Men det finns ju massa andra bröst att kolla på här :)
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 21:22:31 följande:
    Nej, det kommer alltid finnas dom som är idioter. Men det finns ju massa andra bröst att kolla på här :)
    Hehe, jo, det är sant, det finns massor av underbara och fina bröst här. Men det är precis som med rumpor och musar: man kan aldrig titta på nog många bröst. Alla bröst är ju olika och unika och därmed härliga att titta på. Hjärta

Så det är klart att jag gärna vill se dina bröst också, oavsett om det finns fem eller femtio eller femhundra andra bröst att vila ögonen på... Flört

Kram
  • Pillare
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 21:21:31 följande:

Okej, bra att veta :) men vet inte om det var i denna tråden, eller någon annan som någon hade skrivit att några bröst såg ut som kläckta ägg 

Det finns dumma troll överallt, de vill bara irritera folk och få uppmärksamhet. Bry dig inte.om dom.
  • Anonym (jag 2)
    Pillare skrev 2015-02-19 16:16:16 följande:
    Fast vi brukar inte ge såna kommentar. Om vi inte har nåt snällt att säga brukar vibinte kommentera.

Hur falskt blir det inte då?
  • Pillare
    Anonym (jag 2) skrev 2015-02-20 07:33:52 följande:

Hur falskt blir det inte då?

Varför falskt?
  • Anonym (små bröst)
    Pillare skrev 2015-02-20 06:05:25 följande:
    Det finns dumma troll överallt, de vill bara irritera folk och få uppmärksamhet. Bry dig inte.om dom.
    Ja det är sant :) men vill inte ge någon okänd människa chansen att kommentera elakt om mina bröst
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-20 09:38:07 följande:
    Ja det är sant :) men vill inte ge någon okänd människa chansen att kommentera elakt om mina bröst
    Jag förstår det för risken finns alltid att en idiot skriver nåt elakt. Men viktigast är att du verkligen förstår att det finns massor av män som verkligen och ärligt tycker om små bröst (en del gillar både stora och små, som jag, medan andra, som min bästa vän, faktiskt föredrar små; hans flickvän har mycket små bröst och hans älskar dem väldigt mycket). 

Som du skrev, om du träffar en man som inte uppskattar dig så är det hans problem. Det finns en hel de män som tycker att du är väldigt sexig med din lilla byst.

Kram
  • mrwonderful96
    ÄngDal skrev 2015-02-20 09:43:54 följande:
    Jag förstår det för risken finns alltid att en idiot skriver nåt elakt. Men viktigast är att du verkligen förstår att det finns massor av män som verkligen och ärligt tycker om små bröst (en del gillar både stora och små, som jag, medan andra, som min bästa vän, faktiskt föredrar små; hans flickvän har mycket små bröst och hans älskar dem väldigt mycket). 

Som du skrev, om du träffar en man som inte uppskattar dig så är det hans problem. Det finns en hel de män som tycker att du är väldigt sexig med din lilla byst.

Kram
    Jag tror hon har fattat med tanke på hur ni tjatar. Hon har små tuttar inte en minimal hjärna...