• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Quexet
    Anonym (Nojig?) skrev 2015-01-16 09:52:14 följande:
    Ska bara tillägga att bilden inte är min men det är exakt så där det ser ut, sitter på samma ställe och lika mycket ränder...
    Mina bristningar har blivit mycket bättre (som du kanske ser) hade dock inte så breda från början, då jag har små bröst. Glad
    Hur gamla är dina? (tycker dessutom att det är väldigt charmigt med bristningar på sidan/undersidan brösten!)
  • Anonym (Välgjorda)
    Anonym (Nojig?) skrev 2015-01-16 17:03:44 följande:
    Vad skönt det låter! Längtar efter den känslan! Fick du några komplikationer?
    Inga komplikationer alls men valde erkänt duktig kirurg som råkade ha en tid över när jag fick mitt infall. Bara positiva erfarenheter och välmående. Borde gjort det tidigare.
  • 50killen
    Anonym (Nojig?) skrev 2015-01-16 09:48:14 följande:
    Okej...ganska anonym men den hemska sanningen kommer här...
    vad är så hemskt?
  • Anonym (Tuttar)

Nu har det varit lugnt i denna tråd att tag så jag tar och bjuder på en bild på mina bröst som är inpaketerade i en BH

• dps

Mycket kvinnligt bekräftelsebehov i den tråden ser jag.

Då är allt i sin ordning!

• Anonym (små bröst)

Jag har väldigt små bröst som jag har haft mycket komplex för. Fyller knappt ut en 70 A kupa.  När jag var yngre trodde jag alltid att de skulle bli större,men nu när man är 23 så har jag tillslut accepterat att de kommer inte bli större. Försöker komma igång med träning nu också och vill bli lite smalare (även om jag är ganska smal), är rädd att det kommer bli ännu mindre. 
    Har funderat på operation ibland, men vill inte egentligen känner jag. Hur vanligt är det med killar som gillar små bröst?

• Anonym (Tuttar)

Sök på små bröst i forumet så finner du svar på att det finns killar som gillar små bröst  

• Anonym (små bröst)
    Anonym (Tuttar) skrev 2015-02-17 22:06:02 följande:

Sök på små bröst i forumet så finner du svar på att det finns killar som gillar små bröst  

tack :)!