• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-18 15:08:27 följande:

Jag förstår att bröststorlek inte är det viktigaste för de flesta :) Men har ändå fått kommentarer av killar innan, så det har satt sig lite. Men får väl tänka så framöver att de är deras problem om de inte gillar mina bröst :) Är nog ingen bra kille ändå i så fall

Kram

Precis så ska du tänka. Det är deras problem om de inte gillar dina fina bröst. Ledsen för att några omogna småpojkar fått dig att få dåligt självförtroende, de hade ingen rätt att säga okänsliga saker till dig. Jag hoppas att du bara träffar riktiga män i fortsättningen som har vett nog att uppskatta dig och dina bägge sexiga gudagåvor. Kram
  • Underhill
    Fru38 skrev 2015-02-19 07:55:05 följande:
    Busig bild :)...himla bra kvalitet...fotografen har gjort ett bra jobb :)
    E vi överens så kör vi
  • Tom Araya
    Fru38 skrev 2015-02-19 07:55:05 följande:
    Bra bild, fin tjej. Vill gärna se mer.Flört
  • Pillare

[quote=74882871][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-19 07:55:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Har inte sett denna bildserie på länge.

• Anonym (små bröst)
    ÄngDal skrev 2015-02-18 23:50:39 följande:
    Precis så ska du tänka. Det är deras problem om de inte gillar dina fina bröst. Ledsen för att några omogna småpojkar fått dig att få dåligt självförtroende, de hade ingen rätt att säga okänsliga saker till dig. Jag hoppas att du bara träffar riktiga män i fortsättningen som har vett nog att uppskatta dig och dina bägge sexiga gudagåvor. Kram
    Tack, det hoppas jag också :)
    Kram på dig
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 10:20:22 följande:

Tack, det hoppas jag också :)

Kram på dig

Du vill inte posta en bild? Så kan du få svart på vitt att många tycker om dina bröst.
  • Anonym (små bröst)
    ÄngDal skrev 2015-02-19 14:36:23 följande:
    Du vill inte posta en bild? Så kan du få svart på vitt att många tycker om dina bröst.
    Nja.. jag vet inte. Kan ju lika gärna få kommentarer om att det inte är fina. 
    Kan återkomma om jag ändrar mig :)
  • Pillare
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 15:55:59 följande:

Fast vi brukar inte ge såna kommentar. Om vi inte har nåt snällt att säga brukar vibinte kommentera.
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 15:55:59 följande:

Ok, jag förstår. Även om detta oftast är feel good-trådar finns ju ingen garanti. Men jag hoppas att du vågar. Är nyfiken :)