Inlägg från: Anonym (jag 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag 2)

MIna bröst

Quexet skrev 2014-11-12 11:18:43 följande:
    Är det fel? Det finns väl inget mer underbart än att få bekräftelse? Varför tror du hkt är så stor?

Att få höra att man är fin (även om det "bara" är anonymt på nätet), kan göra en skitdag till något bra! Kyss

Är väl samma sak som när män frågar om de har liten penis när den är 20 cm +?

• Anonym (jag 2)
    Quexet skrev 2014-11-12 11:33:39 följande:
    Jaaa? Drömmer
    Eller samma sak som frågan "ser jag tjock ut i den här?" när man väger 45kg Osvosv

Just precis. Självkänsla kommer inifrån! Glad
  • Anonym (jag 2)
    Quexet skrev 2014-11-12 11:43:28 följande:
    Men vissa dagar behöver man också höra det, även om man har en hyfsad självkänsla.
    Andra kan behöva det medans dom bygger upp sin självkänsla. Sen finns det dom som alltid kommer att vara osäkra på sig själva (jag). Men att få höra något fint kan aldrig vara fel! Solig

Nej, varför ska du vara osäker på dig själv? Ju äldre man bli desto mer skiter man i vad andra tycker. Sen kommer man till en gräns när man är glad att kroppen fungerar så bra. Skrattande 
  • Anonym (jag 2)
    Pillare skrev 2015-02-19 16:16:16 följande:
    Fast vi brukar inte ge såna kommentar. Om vi inte har nåt snällt att säga brukar vibinte kommentera.

Hur falskt blir det inte då?
  • Anonym (jag 2)
    Pillare skrev 2015-02-20 10:43:00 följande:
    Håller med ÄngDal.
    Lägger hon ut en bild på sina bröst så vet vi redan nu att du och ÄngDal ÄLSKAR dessa.
  • Anonym (jag 2)
    Pillare skrev 2015-02-20 11:15:11 följande:
    Nej, inte alls. Du får påstå vad du vill, det betyder ju inte att det är sant. smile1.gif
    Kanske kommer gilla, kanske inte.

Så om du inte kommenterar dem så tycker du att de är fula?
Svar på tråden MIna bröst