• ÄngDal

MIna bröst

Fröken35 skrev 2014-11-02 14:28:30 följande:

Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.  Solig

Dina bröst är verkligen, verkligen så underbara och vackra. Jag gillar dem väldigt mycket. Fick jag träffa dem i verkligheten skulle jag också älska dem, det kan du vara övertygad om... Oskyldig
  • ÄngDal
    Fröken35 skrev 2014-11-03 22:23:05 följande:

:)  Du kan få dem i julklapp. ;P

Det är ett mjukt paket jag verkligen skulle uppskatta. Du kommer att få ett hårt i gengäld... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:03:12 följande:

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.

Set får du ALDRIG göra. Du har helt fantastiskt fina bröst.
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

Jag tycker att du tvärtom har riktigt fina och underbara bröst som passar utmärkt till din fantastiskt sexiga kropp (som du ju visat i HK-tråden). Spara pengarna till nåt annat, du är underbar precis som du ser ut nu. Kram
  • ÄngDal
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-13 22:47:58 följande:
    Vad är HK-tråden? Om jag får fråga :)
    Helkroppstråden. Där publicerar män och kvinnor mer eller mindre avklädda bilder av sig själva. Inga kön är tillåtna men där finns åtskilliga nakna bröst, rumpor, magar, ben, bringor (en hel del sexpack), och annat härligt att titta på. Det är en feel good-tråd där alla är snälla mot varandra. Regeln är att om du inte har något snällt och uppmuntrande att säga så håller du tyst.
    www.familjeliv.se/forum/thread/67994976-helkroppstraden
  • ÄngDal
    Anonym (Ärminabröstsnygga) skrev 2014-11-15 04:25:28 följande:

Hej :) här är mina bröst

Ja, dina bröst är jättesnygga! :)
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-17 21:59:49 följande:

Jag har väldigt små bröst som jag har haft mycket komplex för. Fyller knappt ut en 70 A kupa.  När jag var yngre trodde jag alltid att de skulle bli större,men nu när man är 23 så har jag tillslut accepterat att de kommer inte bli större. Försöker komma igång med träning nu också och vill bli lite smalare (även om jag är ganska smal), är rädd att det kommer bli ännu mindre. 
    Har funderat på operation ibland, men vill inte egentligen känner jag. Hur vanligt är det med killar som gillar små bröst?

De flesta killar gillar bröst i alla storlekar, små som stora. Jag gillar personligen både stora tuttar och små tuttar lika mycket. Bröst är härliga men storleken är verkligen inte det viktigaste och små är minst lika underbara som stora. 

Tänk på att det ju finns en hel del annat som är spännande på kvinnokroppen: som ögon, hår, läppar, mage, ben, lår, höfter, svank, rumpa och förstås lilla söta musen... Solig
    ...så lägg tankarna på operation på hyllan.
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-18 07:10:22 följande:
    Ja jag försöker att inte haka upp mig på brösten och släppa det här med operation. Känns inte värt det för min del. Tack för uppmuntran :)
    Det låter bra, försök att i stället tänka på att det finns massor av män som på riktigt ÄLSKAR små bröst och att du är både fin och sexig med dina fina små bröst. Var stolt över din kropp och inse att de män som du låter komma till din säng kommer att vara väldigt kåta över att se dig naken och de kommer att älska och njuta av dina bröst för de vet ju att du har mindre bröst och de vill ha dem och de vill ha dig. Ge dig hän och tänk inte så mycket på det negativa utan var glad för dina fina, läckra, små bröst. Kram
  • ÄngDal
    Anonym (Kanske?) skrev 2015-02-18 22:49:37 följande:

ska tråden dö igen?! 

Underbart bröstvårta. Och vilken vårtgård, jag säger bara mums...! :)
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-18 15:08:27 följande:

Jag förstår att bröststorlek inte är det viktigaste för de flesta :) Men har ändå fått kommentarer av killar innan, så det har satt sig lite. Men får väl tänka så framöver att de är deras problem om de inte gillar mina bröst :) Är nog ingen bra kille ändå i så fall

Kram

Precis så ska du tänka. Det är deras problem om de inte gillar dina fina bröst. Ledsen för att några omogna småpojkar fått dig att få dåligt självförtroende, de hade ingen rätt att säga okänsliga saker till dig. Jag hoppas att du bara träffar riktiga män i fortsättningen som har vett nog att uppskatta dig och dina bägge sexiga gudagåvor. Kram
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 10:20:22 följande:

Tack, det hoppas jag också :)

Kram på dig

Du vill inte posta en bild? Så kan du få svart på vitt att många tycker om dina bröst.
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 15:55:59 följande:

Nja.. jag vet inte. Kan ju lika gärna få kommentarer om att det inte är fina. 

Kan återkomma om jag ändrar mig :)

Ok, jag förstår. Även om detta oftast är feel good-trådar finns ju ingen garanti. Men jag hoppas att du vågar. Är nyfiken :)
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-19 21:22:31 följande:
    Nej, det kommer alltid finnas dom som är idioter. Men det finns ju massa andra bröst att kolla på här :)
    Hehe, jo, det är sant, det finns massor av underbara och fina bröst här. Men det är precis som med rumpor och musar: man kan aldrig titta på nog många bröst. Alla bröst är ju olika och unika och därmed härliga att titta på. Hjärta

Så det är klart att jag gärna vill se dina bröst också, oavsett om det finns fem eller femtio eller femhundra andra bröst att vila ögonen på... Flört

Kram
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-20 09:38:07 följande:
    Ja det är sant :) men vill inte ge någon okänd människa chansen att kommentera elakt om mina bröst
    Jag förstår det för risken finns alltid att en idiot skriver nåt elakt. Men viktigast är att du verkligen förstår att det finns massor av män som verkligen och ärligt tycker om små bröst (en del gillar både stora och små, som jag, medan andra, som min bästa vän, faktiskt föredrar små; hans flickvän har mycket små bröst och hans älskar dem väldigt mycket). 

Som du skrev, om du träffar en man som inte uppskattar dig så är det hans problem. Det finns en hel de män som tycker att du är väldigt sexig med din lilla byst.

Kram
  • ÄngDal
    Fru38 skrev 2015-02-20 14:31:38 följande:
    Dina bröst är i sanning underbart underbara.

Som Underhill säger: två fantastiska badbollar att leka med i poolen. Verkligen vackert, verkligen vackra.
  • ÄngDal
    Anonym (Tuttar) skrev 2015-02-20 18:47:38 följande:
    Bilden är tagen när jag står upp.
    Fantastiska lökar ur alla vinklar!
  • ÄngDal
    Anonym (små bröst) skrev 2015-02-20 19:39:01 följande:
    Jo jag vet ju det :) man får hoppas man har chansen att träffa någon som gillar små, eller inte bryr sig helt enkelt
    {#emotions_dlg.flower}SoligDrömmer
  • ÄngDal
    Quexet skrev 2015-02-22 19:09:26 följande:

Trevlig söndag alla vackra människor! Solig

Jättefin svart top och ett par underbara bröst i ett därmed perfekt dekolltage. En urringning man aldrig kan se sig mätt på.
  • ÄngDal
    Anonym (Tuttar) skrev 2015-02-22 22:56:22 följande:
    Som jag sa, dina bröst är jättesnygga och läckra hur du än visar upp dem. Mycket fina vårtor och vårtgårdar också, fin form och färg.
Svar på tråden MIna bröst