MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Låter kanon att du e nöjd me dem :) Det e ju de som e huvudsaken. Va fan spelar de för roll egentligen.
Gillar alla storlekar bara de e naturliga o äkta. :) enda gången jag kan köpa att personer har sillisar eller liknande e av medicinska/fysiologiska skäl :)
Tex bröstcancer så man tar bort ett bröst och vill ha 2 bröst sen.
Tex bröstcancer så man tar bort ett bröst och vill ha 2 bröst sen.
Tror inte det är varken medicinskt eller fysiologiskt... Estetiskt är det däremot.. Det var det jag misstänkte..
Så om man amputerar ett bröst pga bröstcancer och man vill ha ett nytt så är det inte av medicinskt skäl?
Jag tror inte de som drabbats av bröstcancer håller med dig.
Jag tror inte de som drabbats av bröstcancer håller med dig.
Det är jag helt med på. Jag ifrågasätter bara resonemangen och den lite väl tilltagna besserwissertonen i dina inlägg. Jag tror och tycker du förringar kvinnor som har fått ett eller båda brösten mastektomerade när du säger att det enbart går att få det som medicinskt skäl för att motverka psykiskt trauma. Jag tror även att du har fel i det påståendet. Ett annat medicinskt skäl borde väl kunna vara om man har problem med ryggen pga för stora bröst och det av en eller annan anledning inte går att göra tillräckligt snyggt utan ett implantat vid förminskning? Eller då tycker du att om den människan har ett bra psyke så kan man lugnt mastektomera eftersom man enligt dig klarar sig fint utan bröst sålänge personen inte riskerar få psykiska men då...??
Men du bytte ämne.. Du skrev att jag var nedlåtande.. Var jag aldrig, jag påpekade att det är en väldig skillnad på det ena och det andra och att man måste hålla isär begreppen.
Sen kommer du men ännu ett exempel på kirurgi där du säger att det kan behövas för att bli tillräckligt snyggt. Det kan väl knappast vara medicinskt indikerat om resultatet är att det ska bli tillräckligt snyggt.
Jag som många andra tycker att vackra bröst är en fröjd att titta på, men jag säger inte att det är en medicinsk nödvändighet för det som andra här påstår.
Jag säger det igen, äpplen och päron..
Sen ångrar jag djupt att jag gav mig in i en famlijlelivstråd eftersom alla här verkar kunna mer om allt än alla andra.. Du ska bara veta hur mkt panik man får när man läser andra trådar här, preventivmedel måste vara ngt av hobbytyckarnas favorit ämne och felaktigheterna där slår allt annat med hästlängder.
Så ha en fantastisk kväll själv.. :)