• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Usch)
    MasterDom skrev 2012-11-11 00:27:15 följande:
    Tjejer... vem är det som ser era bröst? Förutom er själva och era ev barn? Era partners antagligen?  Finns det nån här vars partner gjort slut för att ni har "fula" bröst?

Ingen utom jag ser dem utan bh. Byter inte ens om på gymmet utan går hem för att slippa visa dem. Har aldrig haft sex utan bh osv. Tror ingen vill ha ett förhållande med mig så länge som dem ser ut som dem gör.
  • MasterDom
    Anonym (Usch) skrev 2012-11-11 00:45:55 följande:

Ingen utom jag ser dem utan bh. Byter inte ens om på gymmet utan går hem för att slippa visa dem. Har aldrig haft sex utan bh osv. Tror ingen vill ha ett förhållande med mig så länge som dem ser ut som dem gör.

Blir sorgsen när jag hör att du tror att din personlighet sitter i dina bröst. Va den du är oavsett hur du ser ut. Va lycklig.
  • Fridafin
    Anonym (hängtutt) skrev 2012-11-11 00:23:51 följande:
    har 80a, två strutar som både pekar neråt och åt sidorna med löjligt stora vårtgårdar.  Är bara 27 och inte fått barn så jag känner mig inte alls bekväm med mina, dom är det fulaste jag sett. 

Låter lite som tubulära bröst? OM du mår dåligt över dem så kan du nog få remiss efter lite tjat. Om du är sugen på op menar jag :).
  • Anonym

Mina bröst är lite olika stora, det syns när jag är naken, men oftast inte när jag har kläder på... har alltid skämts för dem innan och har fått höra av en del killar att jag är "missbildad".
    Men dom fyller sin funktion iallafall, har inte haft några problem att amma med dem och min make gillar dom så jag tycker dom är okej numera.
    Tänkt på operation ibland men tror inte jag skulle vilja genomföra någon sådan pga att man kan förlora känsel i bröstvårtorna.

• BeeWee

Nä, operation känns förlegat, tycker jag i alla fall. Resten av kroppen åldras ju och bär minnen av barnafödande och annat, så varför skulle brösten vara annorlunda? Med tanke på de risker som ändå finns med en operation så förvånar det mig att folk överväger det av annat än medicinska skäl.

• Anonym (Therese)

80E som jag trivs rätt ok med. Önskar dock att dom inte "hängde" så mycket. Dom fick en rejäl "smäll" av kraftig viktnedgång. 
    I övrigt är jag jätte nöjd över storleken :) 

• Anonym (Små)

Små bröst. Såpass små att om jag står med bar överkropp i profil så är det inte mer än en aning till kontur av bröst men bröstvårtan sticker ut.

Framifrån under PMS perioden så får jag mer fyllnad och tycker att jag kan acceptera hur de ser ut för då ser det i alla fall ut som bröst.

Kommer att operera mig senare i livet. Förmodligen efter första barnet kommit.

• loves to
    Kråkakråka skrev 2012-11-10 23:52:12 följande:
    Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.

KRAMAR till dig......
  • Anonym

De är små och naggande goda (passar perfekt i pojkvännens kupade händer...). Under tonåren tyckte jag de hade en hemsk form, men det har ändrat sig på senare år av någon anledning, misstänker att det kan ha att göra med att jag fullkomligt bott i uppstramande tränings-bh:ar under flera år.

Svar på tråden MIna bröst