• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Kråkakråka

Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.

• BeeWee

70 d. Är nöjd med storleken, men vårtgårdarna ser hemska ut efter amning. Vändstekta ägg, typ.

• fortsätt paddla

Jag har två små bröst som jag gillar skarpt. A kupa. Dom passar mig bra.

• Anonym (hängtutt)

har 80a, två strutar som både pekar neråt och åt sidorna med löjligt stora vårtgårdar. 

Är bara 27 och inte fått barn så jag känner mig inte alls bekväm med mina, dom är det fulaste jag sett. 

• MasterDom

Tjejer... vem är det som ser era bröst? Förutom er själva och era ev barn? Era partners antagligen?  Finns det nån här vars partner gjort slut för att ni har "fula" bröst?

• Anna Paulita

Jag har 80D och jag tycker de är helt okej, de är mjuka men inte direkt hängiga. Styva är de fantastiska.

• Peter37
    Kråkakråka skrev 2012-11-10 23:52:12 följande:
    Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.
    Stor kram till dig
  • Anonym (Diddi)

Tack för att du delade med dig {#emotions_dlg.flower}
  • Priapus
    Anna Paulita skrev 2012-11-11 00:32:58 följande:
    Jag har 80D och jag tycker de är helt okej, de är mjuka men inte direkt hängiga. Styva är de fantastiska.
    Hm, intressant!
  • Madida

Kram! Solig
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
Svar på tråden MIna bröst