• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • fortsätt paddla

Det är väll klart att Ernst gillar bröst. Bröst är fina. Tyvärr är många kvinnor alltför kritiska.
    Jag gillar mina, väldigt små men mina och fina.

• Ernst Hugo
    fortsätt paddla skrev 2012-11-13 22:58:28 följande:
    Det är väll klart att Ernst gillar bröst. Bröst är fina. Tyvärr är många kvinnor alltför kritiska.
    Jag gillar mina, väldigt små men mina och fina.
    Fint sagt {#emotions_dlg.flower}
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Fia)
    Anonym skrev 2012-11-13 21:52:27 följande:

Lite jobbigt att visa. Men jag är ganska nöjd iaf!
    Mycket fina! Ungefär så ser mina ut och jag är nöjd. De flyttade ner ett snäpp efter att jag fick barn men de är fasta och runda i formen. Vårtgårdarna är små men själva bröstvårtorna är väldigt toppiga. Jag måste ha t-shirt-bh annars syns de genom kläderna direkt. Tydligen är det fint enligt de män jag träffat men för mig är det jobbigt att de är så superkänsliga. Fast jag är glad att de är så toppiga ändå.

På senare tid har de blivit väldigt ömma och spända, vet inte varför, hormoner i omlopp antagligen och brösten hoppar nästan ur C-kupan. Den 20-åriga praktiken på jobbet stirrar numera på mina bröst när han pratar med mig men jag förlåter honom för att han är så ung. Skrattande
  • Ellan92

nej det gör jag inte, har Dkupa, inget fel på formen eller så, men min redan onda rygg tar stryk, inte lätt att hitt en bh i rätt storlek, som ger rätt stadga OCH som inte ser ut att komma ifrån tant Agdas byrålåda

• Anonym (BigNo)

Gillar inte mina bröst!, för små enligt mig...
    75C iofs så växer dem lite då å då trots att ja e 24 å kommer å få byta upp mig till 75D när ja orkar inhandla nya BH, men nej...
    Gillar inte formen å gillar inte att dem ser ut som dem gör.. olika stora... Såna fall gillar ja den ena framför den andre...

Men kommer förmodligen skaffa silisar, men endast om ja blir gravid å efter första barnet inte innan dess.

Kan fixa bild lite senare, Så får ni själva avgöra, å ja klandrar er inte när ni håller med. Dock e de bara ja som tycker som ja gör, men älskar min rumpa! den e gudomlig!. Tur e la att ja gillar nåt med min kropp Tungan ute 

• weekendgirl
    Anonym skrev 2012-11-13 21:52:27 följande:

Lite jobbigt att visa. Men jag är ganska nöjd iaf!
    Superfina bröst ju!

Mina har alltid varit av det lite hängiga slaget, tycker jag. Är ännu ganska ung, och utan barn, men brösten har sett likadana ut sen tonåren. De har dock perfekt storlek (för mig)! 75B ungefär, det brukar bero lite på BHn och på 3-kilo upp eller ner vilken storlek som funkar bäst..

Jag tycker om mina bröst och dom är både mysiga, känsliga och fina att se på - men jag önskar ändå lite att jag iaf hade haft uppnosiga, fint rundade bröst nån gång i livet..
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-11-13 22:10:40 följande:
    Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 
    Jo du har så rätt... en kille kan ju absolut inte kommentera utan att ha en baktanke..eller hur... vi har egentligen ingen mening, utan uppskattar och ger komplimanger enbart för att lura stackars oskyldiga kvinnor att visa upp sig.. Tror de flesta vet att det finns andra sidor på nätet där man kan se både bröst och fittor om man vill... så sluta vara så satans cynisk..
  • Anonym (inlägg 99)

Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan)

Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.

• Exception

Jodå. Jag är nöjd faktiskt, trots att dom hänger och är tunga. Formen är fin och dom är goa att klämma på Glad  Män älskar dom ^^

• Putt B
    Anonym (inlägg 99) skrev 2012-11-14 10:16:19 följande:
    Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan)

Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.

Hemska som du beskriver dom i #99 kan jag inte hålla med om, men jag förstår att du vill göra någonting åt det.. på sätt och vis är det något speciellt med alla bröst..även dina.. jag tror nog att din man/sambo uppskattar dom i alla fall.. varför har det blivit sådan skillnad på dom ?... även om du har problem och inte uppskattar det olika utseendet så tror jag att dom säkert fyller sin funktion och är mysiga i alla fall.. lycka till..
Svar på tråden MIna bröst