• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (xx)
    Aynrand skrev 2012-11-14 12:10:00 följande:
    en boob tråd

jag har aldrig varit en tuttman utan snarare en rumpman....och jag har genom åren till och tyckt mkt bättre om små bröst.
    å senare tid har jag sett dem som sitter på en speciellt person...och ja de är riktigt stora och kvinnliga.....jag kommer inte att ersätta min rumpfetish mot bröst men jag erkänner att det har skett en viss utvidgning av mina vyer där haha.

Btw fortsätt posta bilder på era bröst det är sexigt och gulligt
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Min pojkvän har alltid varit en boob-man INNAN han träffade mig, då blev han en rump-kille och nu är han både och så varför välja när man kan få allt Tungan ute
  • Putt B
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 12:16:32 följande:

Min pojkvän har alltid varit en boob-man INNAN han träffade mig, då blev han en rump-kille och nu är han både och så varför välja när man kan få allt Tungan ute
    Så om du fick han att börja titta på rumpor så måste du ha något enastående bakdel...
  • Aynrand
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 12:16:32 följande:

Precis så....när man har kvinnan som har the assets men framför allt charmen som hör till dem!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Anonym (xx)
    Putt B skrev 2012-11-14 12:20:07 följande:
    Så om du fick han att börja titta på rumpor så måste du ha något enastående bakdel...
    Nu är ju inte detta vare sig en rump-eller skryttråd men jag har fått MÅNGA komplemanger för min bakdel genom åren så jag är inte förvånad över att killen är smått galen i den. Lägger inte ut ngn bild på den här dock haha.
  • Aynrand
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 12:22:34 följande:
    Nu är ju inte detta vare sig en rump-eller skryttråd men jag har fått MÅNGA komplemanger för min bakdel genom åren så jag är inte förvånad över att killen är smått galen i den. Lägger inte ut ngn bild på den här dock haha.
    Jag antar att det enda som återstår att göra är att du starta en tråd "Min rumpa"

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Anonym (xx)
    Aynrand skrev 2012-11-14 12:27:11 följande:
    Jag antar att det enda som återstår att göra är att du starta en tråd "Min rumpa"

Haha ja då skulle du må va Skrikandes
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-14 12:10:00 följande:
    en boob tråd

jag har aldrig varit en tuttman utan snarare en rumpman....och jag har genom åren till och tyckt mkt bättre om små bröst.
    å senare tid har jag sett dem som sitter på en speciellt person...och ja de är riktigt stora och kvinnliga.....jag kommer inte att ersätta min rumpfetish mot bröst men jag erkänner att det har skett en viss utvidgning av mina vyer där haha.

Btw fortsätt posta bilder på era bröst det är sexigt och gulligt
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag är definitivt en "boob"-man, dock så ägnar jag mer tid åt att ta hand om rumpor än vad jag gör att ta hand om bröst. Bröst att hetsa up sig på och sen en rumpa att leka med . Rumpor är också lite mer mångsidiga och kan användas på så många sätt.

Sen är det klart, en kvinna som rider och med stora bröst som guppar och samtidigt greppa om en rumpa så har man ju allt i ett.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Ovidius
    GråterAnonym (xx) skrev 2012-11-14 12:22:34 följande:

När var och hur visar du tuttarna?Gråter
  • Putt B
    Ovidius skrev 2012-11-14 12:34:02 följande:

När var och hur visar du tuttarna?Gråter
  • Anonym (hyfsat nöjd)

Är nöjd med kvantiteten, stl 75 C/D. Fina vårtor tycker jag. Lite hängiga efter ammat 1 barn, men jag tycker att de är rätt fina ändå Är singel men mitt ex gillade dem.

Svar på tråden MIna bröst