• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (små gelehallon)
    Anonym (70H) skrev 2012-12-14 18:00:18 följande:
    Åhh så fina :)
    Tack desamma :)  
    Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:00:44 följande:

I ditt fall stämmer det 100% {#emotions_dlg.flower}

Gulliga du Solig
  • OlleSQ
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Oh, dom där fria under en tshirt en sommardag :D Perfekta :P
    OlleSQ skrev 2012-12-14 18:12:56 följande:
    Oh, dom där fria under en tshirt en sommardag :D Perfekta :P
    Asså de vore så grymt skönt att gå utan BH på varma sommardagar men ser de inte billigt ut ? Haha känns lite WT tycker jag o speciellt när bröstvårtorna är sådär toppiga så de verkligen syns. 
  • Anonym (70H)
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:16:54 följande:
    Asså de vore så grymt skönt att gå utan BH på varma sommardagar men ser de inte billigt ut ? Haha känns lite WT tycker jag o speciellt när bröstvårtorna är sådär toppiga så de verkligen syns. 
    Nädå, det är assnyggt. Önska jag själv kunde vara utan bh under ett linne :)
  • Ernst Hugo
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:16:54 följande:

Det blir bara billigt om klädseln är WT. Kör man som exempel Filippa K, Chanel, eller Sonya Rykiel och loosar bh:n med bröst som dina så är det bara helrätt
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:20:22 följande:

Det blir bara billigt om klädseln är WT. Kör man som exempel Filippa K, Chanel, eller Sonya Rykiel och loosar bh:n med bröst som dina så är det bara helrätt
    haha då får nog BH'n sitta på för tyvärr tillåter inte min plånbok kläder i den prisklassen. Det blir mest ifrån vanliga affärer som H&M och cubus 
  • Anonym
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Jättte jätte fina =) 
  • Ernst Hugo
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:22:14 följande:
    haha då får nog BH'n sitta på för tyvärr tillåter inte min plånbok kläder i den prisklassen. Det blir mest ifrån vanliga affärer som H&M och cubus 
    Du får prova lite vintage (läs second hand), tror du hittar rätt iaf
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:25:41 följande:
    Du är helt klart inne på rätt spår... jag skulle kunna tänka mig en vinröd sammetsklänninig åxå =)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:25:41 följande:
    Får väll ge mig ut på jakt då. Lite pinsamt o fråga personalen om tuttarna ser fina ut i denna utan BH, får hoppas de inte är någon pryd människa.
Svar på tråden MIna bröst