• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • PassionForever

Trivs förträffligt med mina,trots att de inte längre är 20 år gamla

• vampyria2
    Anonym skrev 2012-12-14 19:11:33 följande:
    få se då =) ha ha
    Eller menade du med kläderna på hehe, blond, du vet vi är inte så smarta alla gånger
  • OlleSQ
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:16:54 följande:
    Asså de vore så grymt skönt att gå utan BH på varma sommardagar men ser de inte billigt ut ? Haha känns lite WT tycker jag o speciellt när bröstvårtorna är sådär toppiga så de verkligen syns. 
    Tvärtom det är mycket sensuellt. Billigt det är en stoppad bh så dom ser ut som tennisbollar.
  • OlleSQ
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 19:18:18 följande:
    åå vad trevligt vi kanske kan bli ett helt litet gäng som går på "Tuttklädershopping ;)" Stora som små tuttar och alla utan som också får ge sin åsikt.
    :D Shoppa är kul om tjejen verkligen vet vad hon är ute efter och inte tar illa upp om man är rak och ärlig. Sist jag var ute och storshoppade med syrran av alla så var det några i kön till provrummen som undrade om dom kunde hyra mig :D Fast jag är bättre på skor :D

• j the man
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Väldigt fina!!
  • Anonym

jo spelar juingen roll små eller stora ju

• Bagarn01

Men guuu vilka goa bröst det va här då. :)
    Alla tuttar e fina på sitt sätt å på den dom sitter på. :)
    Just löve tuttar. :)

• steffo007
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Fullständigt älskar dom!!
  • Nea88

Hatade dom tills jag fick barn, men har kommit på att dom va perfekta förut 75a, små, toppiga och fina. Ammade aldrig så nu är dom 80b med lite häng msn tycker om dom mer nu, fast önska jag hade stora

Svar på tråden MIna bröst