• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • frånochmeddu

nä. Varför är folk så äckliga? Tyckte att det var en rolig grej att diskutera. Man lär sig av sina misstag,

• Anonym
    Fattig student skrev 2012-12-15 18:22:22 följande:
    Finns det nån med små bröst här eller är bara D till H som florerar här?

Brukar annars vara så. Har dock inte bemödat mig att läsa igenom hela.
    De brukar oftast vara så stora ja, och det är ju en sak. Det jag däremot förvånas stort över är att många med den naturliga storleken påstår att de har fasta bröst. Yeah right,  att huden orkar hålla den tyngden uppe och att dom står rätt ut utan häng :D Jag har då aldrig sett något sånt.
  • steffo007
    frånochmeddu skrev 2012-12-16 08:08:20 följande:
    nä. Varför är folk så äckliga? Tyckte att det var en rolig grej att diskutera. Man lär sig av sina misstag,
    Du får gärna kalla mig äcklig, det är helt ok. Det var inte menat som ett påhopp, bröst är fina att se på, det finns de som lagt upp bilder i tråden, det kanske du inte sett?
  • Paradigm

Anonym: det är nog ett mer önsketänkande från deras sidan. Sedan har vi väl alla olika syn på vad som är häng. Men häng kan säkert vara trevligt det med.

• Anton Chigurh
    Något lite större hade jag velat haft, men just bröts-muskulaturen är inte alldeles enkel att bygga på, och eftersom jag vägrar AAS, så.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Jaha)

Mina bröst är fina, inte stora men symmetriska. Lika stora, samma höjd. Fina bröstvårtor. Jag gillar dem :)

• JagMan
    Anonym (Jaha) skrev 2012-12-16 11:34:16 följande:
    Mina bröst är fina, inte stora men symmetriska. Lika stora, samma höjd. Fina bröstvårtor. Jag gillar dem :)

Får vi se dom ...
  • Anonym (Hmm)

Jag har 80 d , ganska hängiga men ändå blivit fylligare igen efter amning .. Mjuka och fina ;)

• Anonym (slöstrutar)

Mina bröst hänger, har de alltid gjort, och ännu mer efter att ha ammat två barn. Men jag gillar mina slöstrutar för det mesta ändå och tydligen de män jag varit med oxå. Har stl 75c men skulle nog säga att de känns mindre än så

• JagMan
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-16 12:18:19 följande:
    Jag har 80 d , ganska hängiga men ändå blivit fylligare igen efter amning .. Mjuka och fina ;)

Kom igen nu tjejer .... Nästan så man kan se dom framför en men bilder snälla ni
Svar på tråden MIna bröst