MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Men du. "JagMan", detta är inte någon porrtråd som du ska sitta och runka till. Är det vad du är sugen på kan jag rekommendera en massa sidor. Tex redtube.com tube8.com tubegalore.com tror jag att de heter. Väldigt omtalade i media och där måste ju finnas något för dig med.
Jag skrev här för att jag ville säga vad jag tycker om mina bröst, inte för att någon annan skulle kommentera dem!
JagMan: kan du bli mer patetiskt? Har det gått så långt att du måste be om att få se ett par tuttar på nätet, på ett familjeforum dessutom?
Jag har fantastiska bröst måste jag säga.
Stora, fylliga, fasta trots amning (fick barn ung, vill tro att det är till bröstens återhämtnings fördel), lena med härliga hårda bröstvårtor som tål i stort sett hur mycket som helst.
Jag trivs med dem och får ofta komplimanger för dem. När jag var yngre var det lite jobbigt med all uppmärksamhet, blev kallad typ "tutt-fia" och en massa annat skit. Men jag lärde mig att vända sådant till min fördel och sticker numer gärna ut på ett eller annat sätt.
Bröst är fantastiska.
...Och ang häng, såklart de hänger lite. Men tack vare fylligheten bibehåller de en bra form och är väldigt långt ifrån taxöron.
Naturligt stora bröst har såklart ett naturligt litet häng (som kan vara mycket eller lite), allt annat vore att trotsa tyngdlagen.
Frågan är när bröst egentligen hänger.
Givetvis bestämmer ni själv om ni visar eller inte... Svårare än så äre inte
Fick många komplimanger från mina tjejkompisar förr, att de ville ha mina bröst typ, men nu efter barn är det nog min sambo som är mest nöjd, jag gillar storleken på dom och att de är klämvänliga ... Får en del blickar på jobbet men det är okej :)
Det enda negativa med 80d och lite häng är att hitta snygga linne och tröjor med snygg urringning
Men jag är okej nöjd, inte mer