• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Emelie 1987

Jag har 75C och hur nöjd som helst med mina bröst. Visst hänger de lite efter två barn, men inte klagar jag. Det är ju naturligt att de blir hängiga. :)
    Och min man älskar dem. :D 

En man, två barn, tre älsklingar
  • LoLs pappa
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Mkt fina, fina gårdar och fina vårtor, förstår att du gillar dom.
    Små kan vara precis lika vackra som större, är helhetsintrycket som gör det, proportioner till kropp osv. 
  • JagMan
    Fattig student skrev 2012-12-16 14:02:48 följande:
    JagMan: bara för att jag lägger en kommentar som är till din nackdel så bör jag inte hänga på detta forum...? Hur tänker du?

Lägg ner Nu ids jag inte tjafsa här utan njuter av alla fina bröst som visas här mm ...
  • Anonym

visst man ska ju njuta av sina bröst.. spelar inte roll   vilken storlek man ha ju

• Anonym

jag hade 70 A innan barnen och nu efter att min avkomma anlänt har jag jätte snygga 75 B! Hade lite komplex för dom innan eftersom dom var så små men dom har ändå varit fina och runda med små vårtgårdar och markerad vårta och underbart känsliga, älskar att få dom klämda och naffsadeTungan ute Så summa summarum så är jag jätte nöjd över mina bröst och min man vill att jag skickar dagliga mms med dom till honom så han ser vad dom har för sig på dagarnaFlört

• Anonym (Hmm)

Gick från 75 c till 80 d efter amning, nu är det mest min sambo som älskar dom:) jag tycker mest de blivit tunga

• Anonym (Hmm)

Och tycker det är jättesvårt att få till en

Snygg klyfta, tycker mest de hoppar omkring

• Ernst Hugo
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-16 21:24:46 följande:
    Gick från 75 c till 80 d efter amning, nu är det mest min sambo som älskar dom:) jag tycker mest de blivit tunga

Riktigt vackra {#emotions_dlg.flower} ser dock större ut än 80D
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Hmm)

:) 80 d it is

Ernst Hugo skrev 2012-12-16 21:26:45 följande:
    Riktigt vackra  ser dock större ut än 80D

Svar på tråden MIna bröst