• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Ernst Hugo
    Majskorn skrev 2012-12-15 21:00:23 följande:
    75G hängtuttar finns här till salu ni som gillar hänget i stora bröst! Själv hatar jag dem och ska inom kort förminska och lyfta!

Svårt att att tro de inte är fina
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Slagathor

Ernst Hugo. Det stämmer. Jag har ingen åsikt om dem. När jag opererade dem hade jag naturligtvis en åsikt och en föreställning. Nu har jag inte det. För mig kvittar storlek och äkta eller oäkta.

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Ernst Hugo
    Slagathor skrev 2012-12-15 21:12:27 följande:
    Ernst Hugo. Det stämmer. Jag har ingen åsikt om dem. När jag opererade dem hade jag naturligtvis en åsikt och en föreställning. Nu har jag inte det. För mig kvittar storlek och äkta eller oäkta.
    Spännande, ursäkta om fabror är lite långsam
  • Slagathor

Ernst Hugo. Haha ingen fara

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Anonym (c kupan)

Jätte nöjd ! Tycker att 70 C är väldigt lagom och tycker faktiskt att dom har dragit ihop sig riktigt fint efter amning av 3 barn,såsom resten av kroppen. Sedan att det ibland kommer mjölk vid sugande på dom är ju en extra krydda i sexlivet

• Paradigm

Ernst, skriver en från mobilen finns ingen numrering.

• Yomän

Tror mina är väldigt medel...

Inte stora men heller inte små, inte direkt hängiga men heller inte fasta...

Jag älskade mina bröst innan jag fick barn! Lagom stora och fasta.

Nu ser de rätt trista ut i jämförelse men jag älskar dem ändå, bara på ett lite annat sätt

• Ernst Hugo
    Fattig student skrev 2012-12-15 21:36:02 följande:
    Ernst, skriver en från mobilen finns ingen numrering.

Jaha sorry, my bad
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-15 21:22:11 följande:
    Jätte nöjd ! Tycker att 70 C är väldigt lagom och tycker faktiskt att dom har dragit ihop sig riktigt fint efter amning av 3 barn,såsom resten av kroppen. Sedan att det ibland kommer mjölk vid sugande på dom är ju en extra krydda i sexlivet
    Det är trevligt och lite tabu ja
  • Paradigm

Jag tycker helheten spelar roll, dvs det yttre i sin helhet och de inre kvaliteterna.

Jag kan varken säga att det ena är snyggare än det andra.

• Paradigm

Fast iofs var det inte svaret på frågan.

Svar på tråden MIna bröst