• Aynrand

MIna bröst

en boob tråd

jag har aldrig varit en tuttman utan snarare en rumpman....och jag har genom åren till och tyckt mkt bättre om små bröst.
    å senare tid har jag sett dem som sitter på en speciellt person...och ja de är riktigt stora och kvinnliga.....jag kommer inte att ersätta min rumpfetish mot bröst men jag erkänner att det har skett en viss utvidgning av mina vyer där haha.

Btw fortsätt posta bilder på era bröst det är sexigt och gulligt
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 12:16:32 följande:

Min pojkvän har alltid varit en boob-man INNAN han träffade mig, då blev han en rump-kille och nu är han både och så varför välja när man kan få allt Tungan ute
    Precis så....när man har kvinnan som har the assets men framför allt charmen som hör till dem!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 12:22:34 följande:
    Nu är ju inte detta vare sig en rump-eller skryttråd men jag har fått MÅNGA komplemanger för min bakdel genom åren så jag är inte förvånad över att killen är smått galen i den. Lägger inte ut ngn bild på den här dock haha.
    Jag antar att det enda som återstår att göra är att du starta en tråd "Min rumpa"

• Aynrand

inga fler tuttar här inne....

Svar på tråden MIna bröst