• Madida

MIna bröst

Alldeles underbara! Solig

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Kråkakråka skrev 2012-11-10 23:52:12 följande:
    Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.

Kram! Solig
  • Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 16:15:10 följande:

Det får ju gärna vara en utförligare beskrivning även om jag tror du har rätt

Gottegris!
    De är stora, tunga och mjuka. Fina bröstvårtor och vårtgårdar och framförallt så reagerar de precis som de ska vid beröring. Bättre? Solig 
  • Madida
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-11-13 17:41:02 följande:
    Är oerhört missnöjd med mina bröst.. Har bara stora bröst pga övervikt och de hänger och är fula.. Vågar knappt tänka på hur mycket de ev kommer hänga när jag gått ner i vikt! Gråter

Sambon däremot älskar dem...
    Att de hänger ska du inte må dåligt över. Finns hur många som helst som gillar det. Och som du skriver så älskar din sambo dina bröst - gör honom sällskap och börja älska dom du också {#emotions_dlg.flower}

När du gått ner i vikt får du göra en ny bedömning och se hur det känns då. 
  • Madida
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-11-13 17:58:16 följande:
    Tack allihopa.. Glad Jag ska försöka bli mer nöjd med min kropp också..  Har tyvärr världens sämsta självförtroende.. Ibland är det så illa att jag inte vill visa mig ute.. Är väldigt osocial pga det..

Jag tycker bröst med häng är hur vackert som helst! Och jag sätter många pengar på att där finns massa som delar min åsikt.
    Klä av dig och ta emot din sambos uppskattande ord, beröring och blickar så ska du se hur härligt det är
    Och låt inte dina tankar hindra dig från att gå ut - varför ska du låta din hjärna lura dig på intag av D-vitamin?!  
Svar på tråden MIna bröst