Inlägg från: Anonym (USCH) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

MIna bröst

Jag har stora, är ganska ung och har pendlat upp och ner i vikt. Mina hänger så långt ner att det är löjligt :(

• Anonym (Usch)
    Anonym (Diddi) skrev 2012-11-10 21:45:37 följande:
    Varför är det usch?

För att bröstvårtorna pekar rakt ner. Är "bara" 20 år... De borde peka uppåt. Har 75 h och törs inte visa dem alls.
  • Anonym (Usch)
    MasterDom skrev 2012-11-11 00:27:15 följande:
    Tjejer... vem är det som ser era bröst? Förutom er själva och era ev barn? Era partners antagligen?  Finns det nån här vars partner gjort slut för att ni har "fula" bröst?

Ingen utom jag ser dem utan bh. Byter inte ens om på gymmet utan går hem för att slippa visa dem. Har aldrig haft sex utan bh osv. Tror ingen vill ha ett förhållande med mig så länge som dem ser ut som dem gör.
  • Anonym (USCH)

Jag fattar inte hur man kan sitta har och posta bilder pa sina BROST! Detta maste vara ackelgubbarnas favorit trad!Kräks

• Anonym (USCH)
    Fotografen skrev 2013-01-20 16:48:13 följande:
    Och du är en av dom eller?Obestämd

Nej jag ar inte en av dem, jag ar en kvinna och tycker det ar patetiskt att sitta och lagga upp bilder pa ens brost....och till vem? Ackelgubbar!
  • Anonym (USCH)
    NoteturNomen skrev 2013-01-20 17:04:28 följande:

Och det är därför Du smyger runt här i tråden, eller??? ;)

Jag sag traden igar och klickade pa den, jag smyger verkligen inte runt har. Har inget intresse alls av brost da jag ar kvinna och har fina brost sjalv.
  • Anonym (USCH)
    peridoten skrev 2013-01-21 10:23:04 följande:

Men om jag som tjej gillar det då? Och absolut inte har något emot att dessa "äckelgubbar" runkar till dom om det nu skulle va så.
    Om jag får någon att runka till mina bilder så är ju mission completed Solig Bättre bekräftelse än så blir det ju knappast Drömmer
    Hahah!

Tragiskt
  • Anonym (USCH)
    NoteturNomen skrev 2013-01-21 10:47:18 följande:

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)

Ja, jag svarar da jag far svar och vill svara tillbaka. Inte for att jag vill kolla pa tragiska manniskor som lagger ut sina brost pa FAMILJELIV haha.  
  • Anonym (USCH)
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 11:26:56 följande:

Ja, jag svarar da jag far svar och vill svara tillbaka. Inte for att jag vill kolla pa tragiska manniskor som lagger ut sina brost pa FAMILJELIV haha.  

Och for att fortydliga, jag hade inte lagt ut bilder pa mina brost nagonstans, inte bara pa FL alltsa.

Detta ar ett diskussionsforum och jag far ge min asikt i vilken trad som helst.  
Svar på tråden MIna bröst