• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • DanM
    Alexiandra skrev 2012-06-26 08:22:21 följande:
    Självklart bryr man sig om annat än enbart utseende. Men utseendet spelar roll - allt annat är en fet lögn. BÅDA utsida och insida måste attrahera, och attraherar inte utsidan spelar det ingen roll hur fin insidan är - och omvänt.

• Alexiandra
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-26 21:49:48 följande:
    Ja, alltid hittar du någon som inte har krav på personligheten...
  • ulfsas
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-26 19:57:39 följande:
    Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

Jag tror att MP HP VW är söt. Vet dock inte vilken ålder hon har eller var hon bor. Hoppas det är en tjej bara Oskyldig
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (Kasta sten..)
    ulfsas skrev 2012-06-27 03:16:52 följande:
    Jag tror att MP HP VW är söt. Vet dock inte vilken ålder hon har eller var hon bor. Hoppas det är en tjej bara Oskyldig
    Mycket möjligt att h*n är söt/snygg men profilbilden på MP måste vara ganska kass för jag har då inte träffat någon som var skitig och luktade illa på någon dejt.. Lite anstränger sig de allra flesta inför en dejt med en snygging...;)
  • Anonym (men)

Men eller hur? Såå ödmjuk..haha,vissa förblir singlar:P
  • Anonym (MP HP VW)

Du kan aldrig inbilla mig att du endast har krav på personligheten du söker en partner.... och struntar i resten.

Flera av dem jag träffade hade en trevlig personlighet, mer eller mindre men var ändå ingen jag kunde tänka mig att ha ett förhållande med. Det är rätt mycket som ska stämma. Jag vill känna en attration till personen och den känner jag rätt snabbt om det är rätt, jag vill känna pirret i magen och tyärr kände jag inte det för någon. Förutom den jag hade sex med naturligtvis.

Ingen här eller på vårt runda klot kan säga att utseendet inte har någon betydelse för val av partner, eller vänner heller för den delen. Finns inte rätt kemi så finns den inte, hur gärna man än vill att den ska finnas.    
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-27 18:11:07 följande:
    Du kan aldrig inbilla mig att du endast har krav på personligheten du söker en partner.... och struntar i resten. Flera av dem jag träffade hade en trevlig personlighet, mer eller mindre men var ändå ingen jag kunde tänka mig att ha ett förhållande med. Det är rätt mycket som ska stämma. Jag vill känna en attration till personen och den känner jag rätt snabbt om det är rätt, jag vill känna pirret i magen och tyärr kände jag inte det för någon. Förutom den jag hade sex med naturligtvis. Ingen här eller på vårt runda klot kan säga att utseendet inte har någon betydelse för val av partner, eller vänner heller för den delen. Finns inte rätt kemi så finns den inte, hur gärna man än vill att den ska finnas.    

Men det är kanske skillnad på att inte klicka med någon, och att påstå att de är skitiga, luktar illa och är feta ...
  • Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-26 19:57:39 följande:
    Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

Men.... då har du ju i princip svarat på din egen fråga: Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?)
    För att de har lite krav.
  • Anonym (MP HP VW)
    Anonym (Kasta sten..) skrev 2012-06-27 11:09:04 följande:
    Mycket möjligt att h*n är söt/snygg men profilbilden på MP måste vara ganska kass för jag har då inte träffat någon som var skitig och luktade illa på någon dejt.. Lite anstränger sig de allra flesta inför en dejt med en snygging...;)

Men snälla, jag kan väl ändå inte se eller känna lukten av en profilbild (ansikte) genom datorskärmen att personen tänker komma med skitigt hår och luktar matos på dejten? Nu ställer du lite höga krav på mig, tycker jag :)

Självklart räknar jag med att h*n kommer ren och fräsch och åtminstone har duschat/tvättat håret och har rena kläder på sig inför en dejt?

Ingen höjdare heller är det att möta någon som öppnar dörren i mysbyxor och en uttänjd t-shirt som hänger som en trasa. 

Eftersom jag själv alltid gör mig fin inför en dejt och klär upp mig lagom mycket.  Cool  
  • Anonym (men)

Tycker nog alla varit fräscha och luktat gott iaf:) Men jag kanske drar såna till mig;) Nä,jag tror inte man hänger 3-4år på en dejtingsida för att man är för kräsen. Då har man andra problem.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!