• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym
    Anonym (rainbow) skrev 2012-06-06 21:49:11 följande:
    Jag ratar killar utan kort för uppemot 90% av de med kort ser ursäkta mig, inte kloka ut. Och jag vill inte svara på två mail för att sedan dissa killen ifall han inte lever upp till mina utseendemässiga krav, känns mindre elakt att inte svara alls då.

Förstår för övrigt inte hur en del tänker när de väljer kort.
    Så 90% av killar ser inte kolka ut? Inte konstigt att så många helt normala killar aldrig får till det när alla tänker som dig. Som kille vill man ju tro att tjejer bryr sig om annat än enbart utseende.
  • Alexiandra
    Anonym skrev 2012-06-26 07:07:53 följande:
    Så 90% av killar ser inte kolka ut? Inte konstigt att så många helt normala killar aldrig får till det när alla tänker som dig. Som kille vill man ju tro att tjejer bryr sig om annat än enbart utseende.
    Självklart bryr man sig om annat än enbart utseende. Men utseendet spelar roll - allt annat är en fet lögn.

BÅDA utsida och insida måste attrahera, och attraherar inte utsidan spelar det ingen roll hur fin insidan är - och omvänt.
  • Alexiandra
    Papito skrev 2012-06-26 02:35:17 följande:
    Oj, ska vi vänta tills barnen är utflugna får vi hämta ett par stolar...det lär ta tid, haha.

Nej, jag är inte heller den som är sugen på distansförhållanden, förstår inte hur folk orkar i längden.
    Men det är lättare att flytta hästarna och hundarna än barnen, finns hö här också.

Vilken otur du har, när du äntligen träffar någon som kan vara en potentiell partner...faller det på avståndet. Vilken osis! Inte lika illa för mig, jag har ju min enorma charm och humor så det löser sig alltid...
    Jo, visst går det att flytta (även om det ska mycket till om jag ska flytta till Västkusten ;)) - men vägen dit är långt från enkel. Eller, den är faktiskt för mig omöjlig. Pga praktiska skäl (dvs det är inte bara 'vill inte ha distansförhållande').

Just då jag har hästar, skiftjobb osv. Så det går att ses så extremt lite hos 'honom' om han bor på distans, en helg i månaden. Det är för mig inte tillräckligt för att bygga upp något som känns 'tillräckligt' att bedömma en ev hopflytt på. Lite moment 22 tyvärr.. =/
  • Anonym (Unikum)
    Anonym skrev 2012-06-26 07:07:53 följande:
    Jag ser inte klok ut och jag har lyckats fånga en och annan...när det man säger/skriver slår an. Skrattande
  • Anonym (Kasta sten..)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-25 21:55:29 följande:
    Har varit med på flera dejtingsidor, Mötesplatsen, Happy Pancake, Vilda Webben för att nämna några och jag vet inte om jag har för höga krav men det finns inte en kille som ser bra ut, jag menar riktigt bra! Och dom ser gör det är så jäkla kaxiga och tror att dom kan få vem som helst, så dom vill man inte ens börja skriva till. Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 

Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   
    Kasta sten i glashus? Du verkar ju uppenbarligen inte träffa någon du heller..  Troligtvis uppfattas du av killarna på samma sätt eftersom du varit där under flera års tid.

• Papito

Alexiandra - Ja, får ändå hålla med dig, jag skulle aldrig klara av att bygga uppe en relation på distans men man måste få flirta lite och känna att man lever..haha.

• Anonym (Hoho jaja)

Loggade in i dag igen, och har fått flertalet mail samt "flirtar". Helt utan bild eller presentation.....

• Anonym (MP HP VW)
    Anonym (Kasta sten..) skrev 2012-06-26 09:25:19 följande:
    Kasta sten i glashus? Du verkar ju uppenbarligen inte träffa någon du heller..  Troligtvis uppfattas du av killarna på samma sätt eftersom du varit där under flera års tid.

Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

• Anonym (Unikum)
    Anonym (Hoho jaja) skrev 2012-06-26 13:49:47 följande:
    Loggade in i dag igen, och har fått flertalet mail samt "flirtar". Helt utan bild eller presentation.....

Haha, vad var det jag sade....

Det är denna 'våg' som gör det lite svårt att nå fram ibland.... Nu är jag själv inte i 'raggartagen' ändå.. 
  • Anonym (Unikum)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-26 19:57:39 följande:

Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

Ja, alltid hittar du någon som inte har krav på personligheten...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!