Anonym skrev 2012-06-08 14:53:12 följande:
nope, alla kan inte få ligga hur lätt som helst.
Inte ens om du går in på någon sån liggsida? Det har jag fått för mig.. Jag och en kompis la in en profil en gång på skoj (vi hade väldigt roligt en sen kväll med en massa vin) och fick en miljard svar. De behövde knappt ens se bild innan de var redo att ringa på dörren i princip. Men jag vet inte, vi skojade ju bara, hade vi velat på riktigt och de hade kommit hem till en kanske de hade vänt i dörren :/.
Alexiandra skrev 2012-06-08 11:33:35 följande:
Jag har provat båda, inget fungerade ;)
Nu är jag tillbaka på det enda jag eg tror fungerar. Att leva sitt singelliv och försöka fylla det med vad man kan, att fortsätta leta på nätdejtingsidan, och de få man (ev) stöter på där det känns som det finns något - träffa dem så snart som möjligt och se om det känns som det finns något i verkligheten med.
Men se dejterna mer som ett avbrott i vardagen och ett möte med nya människor, en god middag/trevlig film/promenad i solen/etc än som att "det här kanske är the one".
Händer det så händer det, händer det inte så har jag iaf fått en trevlig middag/sett en film/gått en promenad i solen och lärt känna en annan människa lite mer. Och lärt mig mer om vad jag vill ha/inte vill ha.
Som vanligt skriver du det jag tänker-
. Skulle nog varken kunna träffa en massa potentiella helt hysteriskt eller lägga allt på hyllan. Jag fortsätter med mitt hektiska liv, försöker hålla mig fräsch under tiden och finns det någon som verkar intressant får jag ta det för vad det är, ett anspråkslöst möte. Jag skickar en lite signal till universum dock att jag inte behöver träffa på så många fler som jag INTE vill ha, det tycker jag att jag har fått lära mig i övermått nu..