• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • målar havet blått

TS,Nej jag skulle inte tända på "Bamsenallen"...27 årig snygging? Nej! Måste fyllt 30 ju!.Cool

Toto, i dont think were in Kansas anymore..
  • Anonym (33-åring)

Nån som vet hur bra pris man kan få på medlemskap på MP? Blir det billigare än 139kr/mån i ett kvartal och 99kr/mån i ett halvår om man väntar lite längre?

• Anonym (Ute igen)

Ha skicka "bamsenallen" till mig

• DanM

Jag tror det är bäst att träffa personen så snart som möjligt. Nu under våren har jag träffat två tjejer jag har haft en del kontakt med, och iallafall jag bygger upp en mental bild av dom som nog är väldigt svår för verkligheten att leva upp till. Dessutom behöver jag känna av att man klickar, vilket inte jag kan göra med en person jag inte träffat.

• målar havet blått

Bara å ta han....(ute igen!  ;)

• Anonym (Ute igen)
    målar havet blått skrev 2012-06-07 23:13:48 följande:
    Bara å ta han....(ute igen!  ;)

Mm börjar nog bli desperat
  • målar havet blått

HaHA ..måste vara brist på sommarvärmen som gör det...Nämän då finns de väl hur många som helst som oxå är desperataObestämd..det är ju fan så mycket värre om man vill ha ngt riktigt värdefulltTungan ute

• Anonym (Tabula)

Ja ligga kan man få göra hur lätt som helst, med vem som helst, inget snack om den saken.
    Men, om man vil träffa någon som man trivs riktigt bra med, så bra att man är beredd att ge upp fördelarna med singellivet för - ja det känns som ett nästintill omöjligt projekt. 

Funderar på vilken strategi som ska bli den nästa; Att ge princip ALLA en chans (nej inte alla, men de som kanske, kanske kunde vara något åtminstone) och ta en fika eller så lägga ner dejtingen för evigt och inse att jag är en lonelybird. Sen kan man ägna sig åt något annat istället för att ödsla energi på något som är ouppnåeligt uppenbarligen. Ja om man bara visste..

• målar havet blått

TS, eller så tar man en dag i taget och ser med öppna ögon på det som finns runt omkring . Dejta kan man väl göra men det känns lättare när man släpper alla krav och förväntningar och bara är öppen,att känna in vad som känns rätt helt enkel! KRAM

• Alexiandra
    Anonym (Tabula) skrev 2012-06-08 09:59:20 följande:
    Ja ligga kan man få göra hur lätt som helst, med vem som helst, inget snack om den saken.
    Men, om man vil träffa någon som man trivs riktigt bra med, så bra att man är beredd att ge upp fördelarna med singellivet för - ja det känns som ett nästintill omöjligt projekt. 

Funderar på vilken strategi som ska bli den nästa; Att ge princip ALLA en chans (nej inte alla, men de som kanske, kanske kunde vara något åtminstone) och ta en fika eller så lägga ner dejtingen för evigt och inse att jag är en lonelybird. Sen kan man ägna sig åt något annat istället för att ödsla energi på något som är ouppnåeligt uppenbarligen. Ja om man bara visste..
    Jag har provat båda, inget fungerade ;)

Nu är jag tillbaka på det enda jag eg tror fungerar. Att leva sitt singelliv och försöka fylla det med vad man kan, att fortsätta leta på nätdejtingsidan, och de få man (ev) stöter på där det känns som det finns något - träffa dem så snart som möjligt och se om det känns som det finns något i verkligheten med.

Men se dejterna mer som ett avbrott i vardagen och ett möte med nya människor, en god middag/trevlig film/promenad i solen/etc än som att "det här kanske är the one".

Händer det så händer det, händer det inte så har jag iaf fått en trevlig middag/sett en film/gått en promenad i solen och lärt känna en annan människa lite mer. Och lärt mig mer om vad jag vill ha/inte vill ha.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!