• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Unikum)
    Anonym (Hoho jaja) skrev 2012-06-25 20:40:53 följande:
    Oj oj, nu har jag gått med i en nätdejtingsida.
    Har fortfarande inte vågat sätta ut någon bild, och profilen har jag bara klickat i, inte skrivit något själv.
    Fick ett mail av en kille, en alldeles vanlig fråga. Blev alldeles nervös, svarade iaf, men sen loggade jag ut illa kvickt.

Haha vad är det med mig?? Det är ju inte så att jag är blyg! 

Haha, säger en del om 'trycket' på vissa sajter.. Inte ens en bild eller ngn text ändå får man napp... Fråga vilka urvalskriterier han agerade på.. Flört
  • Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 21:32:50 följande:
    Haha, säger en del om 'trycket' på vissa sajter.. Inte ens en bild eller ngn text ändå får man napp... Fråga vilka urvalskriterier han agerade på.. Flört
    Haha, får ta och göra det, om jag vågar logga in igen Flört
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 21:32:50 följande:
    Haha, säger en del om 'trycket' på vissa sajter.. Inte ens en bild eller ngn text ändå får man napp... Fråga vilka urvalskriterier han agerade på..

Fast så illa behöver det inte vara.. oftast ser man ju att någon är ny och inte har hunnit fylla i så mycket, kanske blir man lite nyfiken och vill hälsa välkomen
  • Anonym (MP HP VW)

Har varit med på flera dejtingsidor, Mötesplatsen, Happy Pancake, Vilda Webben för att nämna några och jag vet inte om jag har för höga krav men det finns inte en kille som ser bra ut, jag menar riktigt bra! Och dom ser gör det är så jäkla kaxiga och tror att dom kan få vem som helst, så dom vill man inte ens börja skriva till. Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 

Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   

• Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-25 21:55:29 följande:
     Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 
    Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   
    För att utseendet är inte allt Skrattande
  • Anonym (MP HP VW)

Och sen det här med nicknamnen. Nej jag förstår inte varför man kallar sig för Bamsenallen. Bara namnen gör att man drar sig för att ta kontakt, många är så barnsliga. "Bamsenallen" t ex är det en stor kille då, undrar man eller har han nallar i sängen när han sover?  NÄ nu var jag elak....

• Anonym (Unikum)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-06-25 21:42:10 följande:

Fast så illa behöver det inte vara.. oftast ser man ju att någon är ny och inte har hunnit fylla i så mycket, kanske blir man lite nyfiken och vill hälsa välkomen

Jag hälsar ibland välkommen på ngn mer intern sajt där man delar ngt obsyrt intresse. På en dejtingsajt skulle jag tillskriva det mer karnala syften.. Flört
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 22:16:32 följande:
    Jag hälsar ibland välkommen på ngn mer intern sajt där man delar ngt obsyrt intresse. På en dejtingsajt skulle jag tillskriva det mer karnala syften..

Okej då man kanske bara blir glad av någon ny, i alla fall på min halvdöda betalsajt .....
  • Anonym (Unikum)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-06-25 23:14:59 följande:

Okej då man kanske bara blir glad av någon ny, i alla fall på min halvdöda betalsajt .....
    ok, kanske där då... Är bara på HP...
  • Papito
    Alexiandra skrev 2012-06-25 18:08:54 följande:
    Jag har i princip 'noll koll' på folk i tråden, ens om de är män eller kvinnor, så nä jag har inte bestämt mig för att 'någon här' inte kan matcha mig.

Däremot, jag vill inte ha något distansförhållande. Så din bostadsord direktdiskvalificerar dig, tyvärr..

Så - du får höra av dig igen när barnen flugit ut och du tänker flytta uppåt? ;P
    Oj, ska vi vänta tills barnen är utflugna får vi hämta ett par stolar...det lär ta tid, haha.

Nej, jag är inte heller den som är sugen på distansförhållanden, förstår inte hur folk orkar i längden.
    Men det är lättare att flytta hästarna och hundarna än barnen, finns hö här också.

Vilken otur du har, när du äntligen träffar någon som kan vara en potentiell partner...faller det på avståndet. Vilken osis! Inte lika illa för mig, jag har ju min enorma charm och humor så det löser sig alltid...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!