Inlägg från: Anonym (MP HP VW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MP HP VW)

Ärliga nätdejtingstråden!

Har varit med på flera dejtingsidor, Mötesplatsen, Happy Pancake, Vilda Webben för att nämna några och jag vet inte om jag har för höga krav men det finns inte en kille som ser bra ut, jag menar riktigt bra! Och dom ser gör det är så jäkla kaxiga och tror att dom kan få vem som helst, så dom vill man inte ens börja skriva till. Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 

Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   

• Anonym (MP HP VW)

Och sen det här med nicknamnen. Nej jag förstår inte varför man kallar sig för Bamsenallen. Bara namnen gör att man drar sig för att ta kontakt, många är så barnsliga. "Bamsenallen" t ex är det en stor kille då, undrar man eller har han nallar i sängen när han sover?  NÄ nu var jag elak....

• Anonym (MP HP VW)
    Anonym (Kasta sten..) skrev 2012-06-26 09:25:19 följande:
    Kasta sten i glashus? Du verkar ju uppenbarligen inte träffa någon du heller..  Troligtvis uppfattas du av killarna på samma sätt eftersom du varit där under flera års tid.

Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

• Anonym (MP HP VW)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-26 21:49:48 följande:

Ja, alltid hittar du någon som inte har krav på personligheten...

Du kan aldrig inbilla mig att du endast har krav på personligheten du söker en partner.... och struntar i resten.

Flera av dem jag träffade hade en trevlig personlighet, mer eller mindre men var ändå ingen jag kunde tänka mig att ha ett förhållande med. Det är rätt mycket som ska stämma. Jag vill känna en attration till personen och den känner jag rätt snabbt om det är rätt, jag vill känna pirret i magen och tyärr kände jag inte det för någon. Förutom den jag hade sex med naturligtvis.

Ingen här eller på vårt runda klot kan säga att utseendet inte har någon betydelse för val av partner, eller vänner heller för den delen. Finns inte rätt kemi så finns den inte, hur gärna man än vill att den ska finnas.    
  • Anonym (MP HP VW)
    Anonym (Kasta sten..) skrev 2012-06-27 11:09:04 följande:
    Mycket möjligt att h*n är söt/snygg men profilbilden på MP måste vara ganska kass för jag har då inte träffat någon som var skitig och luktade illa på någon dejt.. Lite anstränger sig de allra flesta inför en dejt med en snygging...;)

Men snälla, jag kan väl ändå inte se eller känna lukten av en profilbild (ansikte) genom datorskärmen att personen tänker komma med skitigt hår och luktar matos på dejten? Nu ställer du lite höga krav på mig, tycker jag :)

Självklart räknar jag med att h*n kommer ren och fräsch och åtminstone har duschat/tvättat håret och har rena kläder på sig inför en dejt?

Ingen höjdare heller är det att möta någon som öppnar dörren i mysbyxor och en uttänjd t-shirt som hänger som en trasa. 

Eftersom jag själv alltid gör mig fin inför en dejt och klär upp mig lagom mycket.  Cool  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!