• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito

Haha...jag får flytta!

Ingen som har några roliga dejtanekdoter från den senaste tiden? Någon som träffat någon skummis eller gjort bort sig eller så?

• ulfsas

Träffade en yngre kvinna som hittade mig via FB. Hon var jättetrevlig och supersnygg fd modell i Paris. )Jag har sett bilder från tidningar på henne så det var sant).
    Hon rörde sig i sk finare kretsar. Men jag anade lite oråd då hon inte fanns i normala söktjänster som Eniro och Hitta osv.

Sökte på Google och hittade lite märkliga uppgifter på Flashback.
    Där nämndes en av hennes FB kompisar vid namn och jag kände igen det namnet. Skrev en fråga till denna FBkompis och såg då att de inte längre var just kompisar.

Denna fd kompisen förklarade att hon själv blivit grundlurad av min dejt. Hon hade blivit av med stora summor då hon gått i borgen för sagda ''väninna''
    Hon bekräftade att denna unga dam var en bedragare utav rang med skatteskulder på dryga 10 000 000 och massor med folk som hon lurat efter sig. Mycket rörande husköp och andra bedrägerier. Skriven i Spanien. Det visade sig alltså att allt från Flashback stämde.
    Hon har varit i tingsrätten i både Nacka och i Södertörn.
    Dejtandet dog nog ut pga av att hon fick annat att tänka på och inte på att hon visste att jag visste. Har henne kvar som vän på FB bara på kul. Intressant att se hur det utvecklar sig. Hon kan ju inte lura mig nu {#emotions_dlg.djavulsk}

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas

Nä så ohederlig kan jag väl inte varaOskyldig Varför bara hångel? Demon

• Papito

Sant, du kan köra samma fulspel och låta henne tro att hon sol-och-vårar dig.

Vad hette den filmen...ahhh....jaaa! Rivierans guldgossar, var det inte så? Där två sol-och-vårare skulle lura en kvinna men det slutade med att hon lurade båda...haha.

Vi slår oss ihop och kör fulspel

• ulfsas

Hon är nästan helt inaktiv på FB numera. Hon har kanske semester i 3 till 6 månader. En fängslande utsikt från rummet kanske.

Det som har en lever får se som alkoholisten sade...Skål 

• målar havet blått

ja men de är väl mycket sånt,man kan bli sol o vårad känslomässigt...värre det, i think!

Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • målar havet blått
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-04 23:10:28 följande:
    Nätdejting verkar konstigt nog ligga nere på sommaren?
    Jag säger ju det.Cool
    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Papito

Jo, det är säkert betydligt vanligare att man blir sol-och-vårad känslomässigt och handlar det inte om några större summor i pengar är väl den känslomässiga biten mycket värre.

Så ni erfarna menar att det är kört nu i sommar, att man är utlämnad till gamla hederliga krogragg?
    Men alla kan ju inte ha träffat någon precis lagom till sommaren..haha.

Attans!

• Anonym (b)

Usch jag har blivt sol-och vårad känslomässigt... fan vad ont det gör

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!