Anonym (Man) skrev 2012-07-06 10:52:36 följande:
Jag kräver givetvis inga svar, tycker bara att det är tråkigt att det inte uppskattas att man anstträngt sig lite. Jag förklarar ofta varför jag inte har kort och erbjuder mig att skicka ett...men det är klart att det vore trevligt med ett minimum av ansträngning tillbaka. Verkar det jag skriver intressant kan man alltid svara och passa på att be om kort.
Att jag skriver lite längre innebär inte att jag går i giftastankar, bara att jag försöker visa att jag är kapabel att lägga mer energi på den som känns intressant.
En del tjejer kan få mängder med brev, som man blir det lite som en jobbansökan, man måste sticka ut lite.
Tja, allt bra?
Du är snygg och låter rolig.
Ska vi ta en öl till helgen?
Jag har ingen aning men får för mig att det går tretton på dussinet såna mail.
Inser att jag kommer att bli tvungen att lägga upp ett kort förr eller senare...om jag nu vill hitta någon.
Haha, gud vad bitter jag låter...har nog en svacka
Precis samma som för mig!
Jag är också trött på att det inte läggs någon kraft tillbaka så jag ska hålla mig undan nätdejtingen ett tag. Synd för jag tror egentligen på konceptet.
Anonym (33-åring) skrev 2012-07-06 11:00:57 följande:
Om det ändå bara var tretton på dussinet hade jag varit glad
Och vad jag avskyr frågan "allt bra?"!
Stackars dig!
Men förutom det, är allt bra då?
Jag ska som sagt ge upp och testa irl istället. Har föreslagit att vi ska dejta varandra i tråden men alla är från norrland eller bor i gränsområdet (ja, allt norr om Borås är norrland
) så det försöket dog ut.
Får hoppas på lite bra väder och att inte alla vänner åker iväg på semester samtidigt.