MittAnvändarnamn skrev 2012-07-06 11:20:25 följande:
Jag har hängt en del på dejtingsajter till och från i några år, kanske lite halvseriöst då jag eg visste att jag nog skulle vara för feg för att träffa någon på riktigt. För två månader sedan hittade jag dock ett kap på HP och blev så intresserad att jag verkligen inte kunde låta bli att möta upp med honom. Det funkade fint, han var mycket trevlig, rolig, charmig, mysig, söt etc etc.. Redan efter en vecka hade vi ett samtal av den allvarligare typen då han hade råkat notera att jag varit inloggad på mitt konto och han sa att han tyckte för bra om mig för att känna att det var ok med dubbelspel och liknande. Vi stängde ner våra konton båda två och fortsatte höras varje kväll och ses ytterligare fyra gånger (blev inte fler träffar då vi inte bor i samma stad).
Igår berättade han att han utöver mig dejtat en annan tjej 2/3 av tiden. Jag vill inte låta bitter eller ens irriterad men är det KONSTIGT att man blir frustrerad över alla taskiga typer som finns därute!? Är det bara jag som tycker det är ett sådant himla slöseri med falskspel och lögner...jisses...raka rör är så underskattat. Ehum..vet inte om detta inlägg passar bäst i den här tråden men hmm..jag hade ett sånt behov av att skriva av mig och..vi träffades ju på nätet om inte annat.. :)
Välkommen till bitterhetstråden!
Jag förstår inte heller den stilen.
Det är väl nackdelen med nätdejting, att det troligen är lite beroendeframkallande. Att många träffar någon men inte kan låta bli att "bara kolla lite". Själv skulle jag troligen inte logga in så mycket mer om jag träffade någon..och om det sen var något att satsa på skulle jag ta bort kontot.
I värsta fall får man väl fixa ett nytt om det skiter sig men träffar man någon får man göra det ordentligt, annars är det ju dödsdömt.
Ni som kan lite, vilka gratissidor är bäst? Nu menar jag även utbudsmässigt..haha. Kvinnor i västsverige 28-41 typ