Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-08 23:18:56 följande:
Nej men med det resonemanget är ju inte du värd att dejta heller? Eller varför är du singel om du är glad, snygg och rolig. Varför har du "inte lyckats" hålla ihop en relation ....(förlåt blir bara så utled på man/kvinna generaliseringar) Som sagt är man ute på de stora budget sajterna får man nog räkna med att jobba hårt och att många är där för "nöjes" skull.....
Du menar om jag anser att jag inte ska behöva dra hela det tunga själv utan motprestation så är jag inget värd? Då tillhör du den kategorin som jag fått uppfattningen om är störst på dejtsiter.
Jag kan inte minnas att jag skrivit jag är glad snygg och rolig, även om iallafall punkt 1 och 3 stämmer ibland, den andra punkten vet jag inte säkert.
Ja du det är en fråga jag ställt mig också, jag jobbade hårt på att få den att hålla men jag orkade inte mer tillslut och bad henne återkomma när hon bestämt sig för hur hon ville ha det, och när hon gav en liten indikation på att hon ville försöka så gick jag på det, det blev aldrig sammasak men jag hade så mycket hopp och försökte så mycket jag kunde tills hon avslöjade att hon träffade någon och stängde ute mig ur hennes liv, utnyttjad, bedragen, sårad och frustrerad. Det är anledningen till att jag inte kunde hålla ihop min relation, men det var fel att jag försökte så mycket- det var en skit relation till att börja med och därför gör jag absolut inte mer än nödvändigt nu innan jag vet att den andra personen är villig att motprestera.
Det är säkert så, jag har varit ute på allt från budget till dom i överkant dyra siterna, jag tycker tendenserna är dom samma. Jag hade iofs en bra kommunikation med en tjej på match, men jag skrev förmodligen något fel för efter min 4de roman slutade hon svara (eller glömde bort eller något)...