• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-07-05 14:22:26 följande:
    Usch jag har blivt sol-och vårad känslomässigt... fan vad ont det gör
    Ja det gör ont. Tyvärr är det lagligt, vad du än gör reagera inte på det; Det är olagligt tro mig.
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Opcode
    Anonym (b) skrev 2012-07-05 20:00:22 följande:
    Försöker göra det...tom tänkt gå på en date men vet inte om det hjälper. Känner inte för det men vill heller inte sitta inne och vara ledsen.
    Prata om det, Du får skriva hur mycket du vill till mig om du vill skriva om det. Jag tror inte att gå på en date är rätt lösning, Visserligen kan det nog vara skönt att få bekräftelse men det viktigaste är att du kan få ur dig skiten... Utan att bli arg på personen ifråga som jag blev.... Och sitter nu med polisanmälningar och skit på mig.
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-05 20:58:40 följande:
    Nä, det känns dött på nätdejtingsajterna Rynkar på näsan
    Dött vet jag inte om det känns, men det känns som dom flesta är väldigt ytliga. Men det är väl så världen ser ut misstänker jag. Det orsakar iofs problem för oss som inte är så vackra på utsidan men har en del att ge på insidan.:)
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-06 09:33:18 följande:
    Jag har i alla fall markant färre besök och meddelanden än jag brukar ha.
    Kanske beror på att det varit fint väder och folk hellre är ute och gör något  :)
  • Opcode
    Anonym (men) skrev 2012-07-06 19:44:20 följande:
    Eller denna : "Hej,vad görs?" 
    Jag tycker det är trevligare med ett lite längre brev ibörjan..ja,inte ett A4 kanske..för man kanske inte alls är intresserad,men lägga manken till uppskattar jag iaf.

Jag är ju inte på någon sida..jag vet inte. Det passar säkert massa:) Men inte mig,tror jag. Det finns säkert någon,men det gäller att han hittar mig och jag honom. Har också svårt när folk slänger ur sig ett "hej"..och kan inte ens anstränga sig att skriva stor bokstav. Och de utan ? osv,går bort. Sorry!:)

Jag vill ju att någon ska gilla mig för mina härliga tankar och min underbara insida..hehe. Eller iaf lära känna den. Sedan klart de måste tycka jag är fin och jag de..måste ju pirra såklart. Men det gör det inte fullt ut av bara en kropp. Inte för mig iaf.

Sedan dessa "Tjena snygging".."åh,vad fin du är"..säger de väl till alla. SÅ det orkar jag inte. Men när jag fick "Dig skulle man vilja sätta på"..så drog jag.        

Fast samtidigt så tröttnar man på att skriva längre brev efter man har gjort det till typ 50 personer och fått 2 svar... 
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-06 19:56:54 följande:
    Opcode

Jag funderar på att skriva ett brev och bara kopiera det och ändra lite beroende på vem jag skickar till, haha..grym är jag!
    Tanken har slagit mig, men det är svårt att göra personliga brev om man använder en mall.
    Det blir dessutom väldigt pinsamt om några råkar känna varandra IRL :P 
  • Opcode
    Anonym (c) skrev 2012-07-06 21:19:21 följande:
    Ja, jag måste väl hoppa in i tråden eftersom jag oxå börjat med nätdejting...jag är singel, tjej mellan 30-35 o känner egentligen att jag kanske är för ytlig för detta, för jag har hittills bara hittat 1 kille som ser snygg nog ut på bild o som verkar intressant i hela mitt län...suck..är dessutom för fånig för att lägga ut bild, har en privat bild att visa men skulle tycka att det vore så pinsamt om nån vän eller nån från jobbet hittade mig där..jag har ett sånt utseende som brukar tilltala killar, är ingen modell men är söt, blond o vältränad, ja ni förstår, så jag fattar ju att en bild skulle öka chanserna..men sjukt nog vill jag inte bli dömd för mitt utseende först, trots att det är precis vad jag själv gör med killarna. Men jag vill att de ska tycka jag är rolig o intressant först, sen kan jag visa bild, ja ni kanske fattar? :) Skulle hellre ragga irl men har barn o svårt att komma ifrån. Vilka sidor är bäst egentligen? Vet att HP är gratis men finns inga liknande sidor som inte kostar skjortan? Jaja loggar väl in igen o kollar om nån skrivit;)
    E-kontakt kanske, jag vet inte. 

Problemet är väl som sagt att du inte är riktigt konsekvent, Killar går nog generellt lika mycket efter utseende som tjejer gör, men med tanke på svars ration från tjejer så kan man ju säga att man sänker kraven ganska rejält.
    Så att få ett mail av en kille behöver automatiskt inte innebära att han är intresserad av dig, personligen så tycker jag dom flesta normalt byggda tjejer har något som tilltalar, men min erfarenhet är att många tjejer på nätdejting sajter är ganska så ytliga. Och trots att en del varit riktigt snygga så har man efter ett par mail förstått att det är nog inte utan anledning dom är singlar. 
  • Opcode
    Anonym skrev 2012-07-06 21:47:29 följande:
    svarsration från killar är inte heller mycket att hurra för, tyvärr.
    Åh, då är jag kanske ensam om att svara på alla som skriver, jag tycker det är allmänt folkvett. 
    Man behöver ju inte ingå äktenskap för att man skriver några ord. Och även dom som inte attraherar mig kan ju ha lite roliga saker att säga. Men oandrasidan så är det väl inte så att jag behöver sitta i timtal och svara.
    Det var bara i början när jag skrev noveller varje gång, men när allt detta bara rann ut i sanden så har jag försökt hålla mig till 4-5 rader i varje mail. På HP blir man ju dessutom forcerad att hålla det ganska kort, annars har jag tyvärr en förmåga att kunna skriva rätt så långa mail. Men jag är en sådan person som vill försöka lära känna någon innan jag utvärderar ordentligt. 
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-06 22:14:14 följande:
    Vi är nog rätt lika i det. Jag är på spraydate men där är utbudet på damer väldigt skralt får jag säga. Ingen här har nämnt den sajten så den kanske är liten jämfört med dem andra?

Jag svarar också dem flesta, även om jag inte är intresserad..ibland kan det skita sig eftersom man bara har 10 gratisbrev per dag..är det då någon jag fått lite mer kontakt med vill jag givetvis spara brev till henne
    Skillnaden är väl isåfall att jag har betalat när jag varit på betalsajter ;)
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-06 22:26:13 följande:
    Ja, jag vägrar betala..det ska räcka med min charm
    För mig gör det nog inte det :P
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!