• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Det gäller kanske att inse :]

Everybody dislike somebody, but if you ask anybody they will name nobody.
  • Opcode

Men vad fan- Är "Getting laid" vad man verkligen vill ha ut av dejting? o.O Hur ytliga är ni mäniskor?

• Opcode
    gin skrev 2012-07-16 01:36:57 följande:
    Det spelar ingen roll. 

Nätdejting för att ''hitta kärlek'' = fungerar för 1% av kvinnor och 1% av män.    

Nätdejting för att ''getting laid'' = fungerar för 100% av kvinnor och för 1% av män.
    Haha men vem f-n vill ha en kvinna bara för att k**** då kan man ju lik gärna åka till amsterdam och betala xxx euro och få ligga med en tjej som är bortom drömmarna vacker, tro mig jag har varit där- fast inte inne hos någon. Men om jag inte haft någon moral i kroppen skulle jag inte tvekat en sekund det är tjejer som man bara har i drömmarna där :(
  • Opcode
    Bevabus skrev 2012-07-16 16:42:01 följande:
    Hej! Kul att hitta en tråd som verkligen bara fokuserar på nätdejtandet jag är 21 år och har dejtat på nätet i ett par år men aldrig träffat någon kille på riktigt. Men jag har precis träffat en kille på mötesplatsen.se som jag har fallit totalt för. Han gillar mig också och vi har pratat om att träffas inom en snar framtid. Pirrigt!!
    Grattis och lycka till! :)
  • Opcode

Jag kan inte tala för någon annan, jag har lagt ner helt. Det gick inget bra för min del, fick sällan gång någon konversation överhuvudtaget och det nog den aspekten som är mest "unik" med mig att jag snabbt kan formulera mig, diskutera och identifiera reala problem.. Och så klart trycka in lite nödskämt här och där. 
    När man helt enkelt inte lyckas rulla igång en konversation så man kan börja läsa av den andra personens ramar så blir det oftast tafatt... Kändes mest som man var någon förhörsledare när dom andra har väldigt svårt att bjuda till. 
    Annars hade det varit en bra årstid att träffa på nya bekantskaper och göra lite aktiviteter, som man sällan gör annars.
    Så nu är jag istället resident forumsmupp och bråkar i dom flesta trådarna för att slå död på dagarna, det positiva är att när det inte regnar så har mina 50-11 bärbara datorer fått lite solljus iallafall =)

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 17:54:54 följande:
    Hade en trevlig dam jag pratade med men det sket sig. Vi var nog inte nära dejt men ändå.

I övrigt inget nytt...eller har fått lite förfrågningar men inget som känns hundra...än så länge, får väl se hur länge man kan stå emot, haha.
    Men du hugger snart till några nya furor eller? ;)
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 18:28:55 följande:
    Ja, kollar in några i Tranås nu...träffar man någon där kan man alltid spela Bilbingo på helgkvällarna
    Grymt, då är du inte långt från mig nu :P
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 18:31:53 följande:
    Haha, få inte för dig något Oppis!!!
    Nej då =) Även jag har standards haha
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 18:40:13 följande:
    Så du bor i dem trakterna...du måste vara grym på bilbingo..
    Hör det varje söndagskväll tyvärr.
  • Opcode

Men idag är det måndag =)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!