Opcode skrev 2012-07-08 02:35:33 följande:
Är det något att vara avundsjuk på egentligen? Jag menar dom som får till det på löpande band träffar uppenbarligen inte rätt personer iallafall. Sedan kan jag förstå frustrationen, själv får jag knappt ett svar på mail om jag skickar- än mindre några mai själv; Har inte ens varit i närheten av en dejt med dom jag snackat med. Men samtidigt är jag inte säker på att jag vill det heller, egentligen vill jag nog bara veta vad det är som avskräcker och om jag kan göra något åt det, fast samtidigt ytliga tjejer är jag inte intresserad av.
Det är så många som skriver dom vill träffa nya människor och bekantskaper men egentligen är det skitsnack.
Sen håller jag med, det verkar finnas outtömligt många som bor i stockholms området jämfört med andra städer.
Jag bor i Sthlm, men på sajten jag håller till på verkar det mest finnas idiotkillar där... iaf inga intressanta. Därför jag ska dejta en från en annan stad.
Anonym (Supersingeln) skrev 2012-07-08 01:05:01 följande:
Själv tror jag att jag skrämmer bort många tjejer genom att be om en dejt redan efter ha skrivit till dem en gång. Men jag tycker det är så waste of time och skriva fram och tillbaka för att när man sedan träffas inse efter redan en halvtimma om det är en match eller inte.
Grymt avundsjuk på alla här som får till dejter på löpande band. Måste ha varit över ett halvår sedan jag dejtade sist. Är 34 i år och har nu varit singel i snart 4 år. Det borde ju inte vara överdrivet svårt att hitta en dejt i Stockholmsområdet kan jag tycka.
Det känns i alla fall nu som att jag måste hjälpa fru fortuna lite på traven. För varken på Ica eller på mitt jobb vimlar det av tjejer och man har ju hört att många faktiskt får till det på nätdejtingsidorna (men det kanske bara är en myt).
Hursomhelt blev jag lite nyfiken på hur ni gör när ni dejtar. Bokar ni en dejt exklusivt eller har ni flera dejter inplanerade samtidigt?
Sedan vill jag rikta ett tack till alla som delar med sig av sina dejter. Riktigt kul läsning.
Jag pratar med några till på sajten men jag bestämmer inte fler dejter på en gång, jag känner ganska snabbt om det är något intressant med killen jag hörs med och då bestämmer vi något om han känner detsamma. De jag håller kontakt med känns lite intressanta men det finns liksom inget extra, vet inte om det skulle ändras om vi skulle ses på riktigt så jag håller den dörren lite öppen.