Inlägg från: Anonym (Supersingeln) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Supersingeln)

Ärliga nätdejtingstråden!

Själv tror jag att jag skrämmer bort många tjejer genom att be om en dejt redan efter ha skrivit till dem en gång. Men jag tycker det är så waste of time och skriva fram och tillbaka för att när man sedan träffas inse efter redan en halvtimma om det är en match eller inte.

Grymt avundsjuk på alla här som får till dejter på löpande band. Måste ha varit över ett halvår sedan jag dejtade sist. Är 34 i år och har nu varit singel i snart 4 år. Det borde ju inte vara överdrivet svårt att hitta en dejt i Stockholmsområdet kan jag tycka.

Det känns i alla fall nu som att jag måste hjälpa fru fortuna lite på traven. För varken på Ica eller på mitt jobb vimlar det av tjejer och man har ju hört att många faktiskt får till det på nätdejtingsidorna (men det kanske bara är en myt).  

Hursomhelt blev jag lite nyfiken på hur ni gör när ni dejtar. Bokar ni en dejt exklusivt eller har ni flera dejter inplanerade samtidigt?

Sedan vill jag rikta ett tack till alla som delar med sig av sina dejter. Riktigt kul läsning.  

• Anonym (Supersingeln)
    Anonym (men) skrev 2012-09-01 16:02:02 följande:
    Jag tror jag är för svårköptGlad Hehe,kan,vill och ska inte nöja mig. Men hur många som helst verkar ju göra det.
    Jag vill ha allt.
    En kille är jättepå..supergo..fin..lite yngre än mig..inga barn..Såå egentligen borde jag väl? Men kan inte. Kanske tänker jag för mycket. Men jag måste se en framtid och ett booom direktSolig

Vi har och kan ha skitkul..trevligt och massor mer..men inte allt,tror jag. Och då är det ju inte schysst att träffas när han svävar på moln?     

Vad har du att förlora på att träffa honom. Ge honom en chans för du verkar ju ha trevligt med honom. Hur vet du förresten att han svävar på moln? Har han sagt det eller är det något som du antagit?

Jag vet att många jag träffar kan läsa mig som väldigt på när det inte alltid är så. Då undrar man ju om du kanske har läst honom felaktigt. I så fall så lär du ju inte ge honom falska förhoppningar. För jag misstänker att det är det du är rädd för.
  • Anonym (Supersingeln)
    Anonym (men) skrev 2012-09-02 00:14:36 följande:

Jo,han säger en del..sedan ser man ..du vet.ögonen glänser lite och bara ler när jag säger saker(som kanske inte är jätteroliga:P) Och han har sagt de tre orden....

Oj! Ja han verkar faktiskt vara helt fast för dig. Det gör ju det hela svårare minst sagt.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!