• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito

Ok, är ni klara med ex-diskussionen? Kan vi gå vidare nu?
    Någon som har något kul att berätta från dejtingvärlden?

Själv har jag fått en stockholmska att falla som en fura, hon är helt till sig och det enda som hindrar henne från att flytta in är avståndet...haha.
    Som varje god kvinna, vill hon givetvis varken medge eller visa det men det lyser igenom, hon är chanslös mot min charm.
    Nu försöker hon samla sina sista krafter och streta emot...men det är som när lejonet lyckats skärma av zebran...bara en tidsfråga!  ...älskar jakten!

Kul att se att jägarinstinkten finns kvar...

Ja..DU..DU........du vet att jag pratar om dig  

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-10 18:38:14 följande:
    Ok, är ni klara med ex-diskussionen? Kan vi gå vidare nu?
    Någon som har något kul att berätta från dejtingvärlden?

Själv har jag fått en stockholmska att falla som en fura, hon är helt till sig och det enda som hindrar henne från att flytta in är avståndet...haha.
    Som varje god kvinna, vill hon givetvis varken medge eller visa det men det lyser igenom, hon är chanslös mot min charm.
    Nu försöker hon samla sina sista krafter och streta emot...men det är som när lejonet lyckats skärma av zebran...bara en tidsfråga!  ...älskar jakten!

Kul att se att jägarinstinkten finns kvar...

Ja..DU..DU........du vet att jag pratar om dig  
    Oja, Jag jagar på HP- Dom flesta är dock ganska bitska av sig när jag försöker skämta lite med dom, jag vet inte varför alla tror att man är snor kåt på dom bara för man skriver en rad. Det kan vara kul att bara snacka med någon ibland också. Jag kan vara en ganska trevlig prick om jag vill, men jag kan också vara otrevlig om man får sådant bemötande om och om igen. 

BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Papito

Nää, du kan ju inte vara på en dejtingsida och vara otrevlig..what´s the point liksom. Däremot tror jag att man måste kunna visa på olika sidor, den charmiga skämtsamma men också den seriösa djupa...om man nu har de sidorna...jag har

Sen är jag väldigt ödmjuk också...  

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-10 18:49:08 följande:
    Nää, du kan ju inte vara på en dejtingsida och vara otrevlig..what´s the point liksom. Däremot tror jag att man måste kunna visa på olika sidor, den charmiga skämtsamma men också den seriösa djupa...om man nu har de sidorna...jag har

Sen är jag väldigt ödmjuk också...  
    Jag är inte otrevlig på dejtingsidan, däremot får man ibland otrevliga svar. Jag syftade mer på verkligheten :)
  • Opcode

Sammahär, Jag kan vara väldigt skämtsam om jag är på det humöret eller grav allvarlig om jag känner för det, jag är väldigt känslodriven även om jag tänker enormt logiskt så är det ändå känslorna som styr mig i slutändan. 

• Anonym (men)

Hehe! Jag älskar skämt och kan ta dem..oftast tror jag. Men vissa har man ju inte samma humor som..och när någon måste fråga vad man menar..då hoppar jagGlad

De som säger att de älskar att resa..och inte rest på 10år..hmm? Eller de som verkligen är hundmänniskor..men aldrig haft hund? Njae...  

• Opcode

Jag är djurvän, men jag har inget djur själv. Däremot hälsar jag ofta på mina föräldrar och försöker leka med deras hund så mycket jag kan. Bara för man inte själv har något behöver det inte vara osant. 
    Anledningen till att jag inte har något djur är för att jag har nog att ta hand om mig själv som det är just nu...

• Opcode

Kanske också ska tilläggas jag är barnvän också, men har inget eget- Leker med min systers son så mycket jag kan när vi träffas. 

• Anonym (men)
    Opcode skrev 2012-07-10 18:56:57 följande:
    Jag är djurvän, men jag har inget djur själv. Däremot hälsar jag ofta på mina föräldrar och försöker leka med deras hund så mycket jag kan. Bara för man inte själv har något behöver det inte vara osant. 
    Anledningen till att jag inte har något djur är för att jag har nog att ta hand om mig själv som det är just nu...

Jo..men då säger man ju det.."jag har inte tid för hund..men tycker de är härliga och jag lånar mammas hund ibland." tex.

Inte.".åh,hundar är det bästa som finns.De är så härliga att leka och gosa med" (men har ingen,ingen kompis som har..ser aldrig hundar.typ) 
  • Opcode
    Anonym (men) skrev 2012-07-10 19:01:37 följande:
    Jo..men då säger man ju det.."jag har inte tid för hund..men tycker de är härliga och jag lånar mammas hund ibland." tex.

Inte.".åh,hundar är det bästa som finns.De är så härliga att leka och gosa med" (men har ingen,ingen kompis som har..ser aldrig hundar.typ) 
    Nej, fast samtidigt jag tycker apor är enormt charmiga- men jag har aldrig varit i närheten av någon :)
    Men jag skulle gärna vilja vara :P 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!