Ärliga nätdejtingstråden!
Usch jag har blivt sol-och vårad känslomässigt... fan vad ont det gör
Usch jag har blivt sol-och vårad känslomässigt... fan vad ont det gör
Fast jag gillar inte att få långa brev när de inte ens vet om jag är intresserad. Tycker man börjar lite lätt... jag skulle aldrig skriva ett långt innan man vet om intresse fanns. Tycker inte man kan ta det för givet och sen kräva något tillbaka för att man fått ett långt brev man inte bett om och ska känna sig "skyldig" att svara. Bara ett tips att skriva lite kort i början.
Hmm vad svårt var på en date igår som jag inte hade så höga förväntningar på... men det blev bättre än vad jag trodde. Gillar honom och vi träffade idag med... har bara gett varandra en kram och känner att man nästan måste kyssas för att se om kemi finns. Det var lättare blmed mitt ex där hade jag stark kemi bara jag såg på honom, han var otroligt fin. Den här killen är inte så snygg men har en fin personlighet väldigt trygg i sig själv och är väldigt kreativ.
Men jag är för feg för att kyssa honom! känns så klumpigt och vad händer sen då liksom och vill jag det...är rätt nervös i hans sällskap så jag förstår inte hur jag ska komma till skott. Och hur många träffar ska man ge det? vill egentligen bli tagen med storm, eller räcker det med att man känner lite attraktion och intresse?
Pratar med en jättetrevlig rolig kille... det är bara det att vi har 60 mil emellan oss. Han ser dock inget problem m det, han är flyttbar. Plötsligt igår tog han bort alla hans bilder. Små varningsklockor började ringa hos mig. Hans förklaring var att en tjej han tackat vänligt men bestämt nej till hade lyckats leta upp honom på facebook. Han tyckte inte om att man inte är mer anonym. Tror ni det är en ärlig förklaring? gillar verkligen honom annars.
Jag är nog alldeles för trevlig... svarar på alla fast än jag inte är intresserad. Svarar bara artigt och ställer inga motfrågor. Men då tror de ju att man är intresserad! svårt tycker jag..
Efter hur lång tid hade ni kunnat tänka er att lägga till en date på fb?
vi har inte varit på date än men har pratat ett tag och det känns jättebra. Men vill ändå vara försiktigt.. skulle vilja veta hans efternamn, kan man fråga efter det eller det låter för knäppt?
Bara det att då får han mitt hela namn och det är väl inte så smart ur säkerhetssynpunkt... annars så tycker jag man kan få en liten uppfattning om vem personen är. Om han har vänner osv...
Det är min kära mamma som skrämmer upp mig hon är på mig mkt att inte lämna ut för mkt.