Ärliga nätdejtingstråden!
Jag är hemskt ledsen (b), helt förkrossad!
Ja jag misstänkte att du skulle bli det ja
Ja jag funderade på det idag, med åldern... jag skriver aldrig till en kille om det står i hans profil att han söker någon yngre än vad jag är. För en sådan kille vill jag ändå inte ha men inte för att generalisera men killar/män verkar inte bry sig om att jag har en min och maxgräns! vet inte vad det beror på?
Likadant med det där man kan välja om sitt eget utseende, genomsnittlig, ser bra ut, snygg m.m, där fyller de flesta killar i att de är snygga! men det är de ju inte ¨många är så självgoda... jag menar det är ju betraktarens öga som avgör det!
Jag har iaf sänkt min "krav" eller önskningar. Gillar långa killar, men nu ser jag att det är många fina som är 1.74 eller 1.75 så vad då... en riktigt snygg kille skrev till mig nu. Han är verkar vara lite mer djup om man utgår från profiltexten iaf. Men han väger 85kg till 1.74 det är väl rätt mycket?! men han är extremt vältränatd nästan för mycket. Jag gillar faktiskt inte det...nästan lite läskigt är mer van vid relativt otränade kroppar och trivs med det
vi får väl se hur han skriver det märks ju ändå rätt snabbt om de är knäppa
Känner verkligen att jag bara halvhjärtat är med på dejtingsidan... att leta efter kärlek känns konstigt och fel. Jag vill inte "lära" mig att tycka om någon, så roligt är det inte att ha ett förhållande om ni förstår vad jag menar. Ska det vara så får det vara att jag blir så förälskad att jag bara måste vara med personen, annars får det vara. Tror tyvärr inte det är så lätt att hitta någon där det blir äkta kärlek. Vet inte ens om jag tror på kärleken mellan ett par längre.. den tar oftast slut och det är en kärlek med villkor. Det finns så många krav på vad man ska ha, vilken utbildning man har, man ska inte ha barn man ska gilla det och det. Usch vad bitter jag låter men jag ser på kärlek på ett annat sätt nu.