Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85: förstår att det är väldigt pinsamt, känner med dig! men å andra sidan är det inte hela världen, nu kanske du får se var han egentligen står på riktigt. Är det bara som kk så är det ingen mening att dra ut på lidandet.

Papito, jag tycker det är jättetrist när du inte skriver i tråden så bara fortsätt du så mycket du vill

Kan jag få ett tips av er killar, hur tycker ni man ska inleda ett första mail? några speciella "no-no" eller ni blir glada bara att man skriver överhuvudtaget     

• Anonym (b)

Papito: ok då har jag lite mer kött på benen hur man ska bete sig eller inte bete sig  du är för rolig. Och ja,jag erkänner det känns lite småmysko att be om råd just från dig.Obestämd

• Anonym (b)

Tack papito!! synd jag inte frågade för 10 min sen istället innan jag skickade iväg mitt första och enda mail hitills.. och guess what? det var bara en mening och inte ens en fråga haha typiskt mig.. måste kolla om intresse finns först tänker jag.
    Jo jag har bild, vill ju de jag skriver till ska ha det så *host host*
    men jag är iaf inte negativ i min presentation alls, och har inte radat upp en massa måsten bara lite ödmjuka önskningarOskyldig

men det är svårt jag måste liksom "upplevas live" tror jagGlad     

• Anonym (b)

Papito: jag är ju kräsen, har varit med där i mer än en vecka och har bara skickat ett mail inboxar dig

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-29 17:20:48 följande:
    Får styra upp en kompisdej med singelmorsan när du kommer upp..med henne och någon av  henne svåra grabbar

Va?vad hände medTabula då?är hon ratad nu då?Förvånad

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-29 17:34:25 följande:
    Nej, klart hon inte är!!!

Men henne ska vi ju träffa till våren i hennes stuga  

Jaha då har vi ett fullspäckat schema då, vi ska ju hinna med en tripp till Sydamerika också
  • Anonym (b)

Tusse:Det var en bra presentaton tycker jag!

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-29 19:28:36 följande:
    badoo, zoosk, spraydate...hmm, kan inte så många.

zoosk är det den på fb? och hur fungerar det egentiligen, syns det för alla på fb då att man är med där?

Jag är med i match.com så jag tycker ni ska pallra er dit     
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-29 20:06:51 följande:
    Jag betalar inte för kärlek Vill tro att jag löser det ändå

Jag vet inte hur zoosk funkar men jag har några på min vänlista på fb där det står att de gillar zoosk sen om de gjort det frivilligt eller om man bara blir uthängd vet jag inte..haha 

Och jag känner är man inte beredd att betala lite för en seriös sida där man kan träffas, så kanske man är en snåljåp förlåt men kunde inte låta bli.

ja men gillar de zoosk så är de garanterat med där.  
  • Anonym (b)

... och jag vill verkligen inte ha en snålis, såååå avtändande! är inte en goldigger för det.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!