Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Tabula) skrev 2012-12-30 22:24:31 följande:

Hur är det nu (b), bor du i Malmö? I så fall kan du ju rapportera Match.com-läget för mig, vi kan ju dela på ett medlemsskap eftersom vi nu är så lika .

Bor 10 mil ifrån Malmö. Haha vilken bra idé kunde vi ju lika gärna gjort
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-31 00:42:42 följande:

Ni kan få dela på mig också

Hehe...

You wish
  • Anonym (b)

Dessvärre inte

Fy vad det känns taskigt att skriva " jag tror inte vi passar ihop" när någon skriver som man inte är intresserad av! jag menar när det egentligen inte finns någon anledning till det... extra svårt när de frågar: varför inte?

Är det inte någon av er som har något bättre man kan skriva?     

• Anonym (b)
    Papito skrev 2013-01-02 19:25:40 följande:
    Klart att det var det som var planen
    Va?!! är det därför det inte gått så bra
    Papito skrev 2013-01-02 19:28:10 följande:
    "Jag är dessvärre paxad och är bara kvar här i forskningssyfte" 

SötnötKyss den var ju uppfinningsrik iaf
  • Anonym (b)
    Angelven skrev 2013-01-02 19:01:31 följande:
    Jisses - nog för att jag fått en del konstiga mail genom tiderna men om jag fick ett sådant skulle jag blockera, ändra användarnamn och byta site för att undvika henne

.... men det var kanske din plan Papito

Skicka killarna ett mail bara, där du berättar att du är nyfiken och vill veta mera om dem än att de "gillar resor, tränar och har en segelbåt (läs stor pluska)"

Det värsta som kan hända är att du inte får ett svar - och då är du i exakt samma situation som du var innan. Det bästa ? Att du råkar mail'a mig tusse  
    Bra förslag nu är mitt nästa problem att jag inte hittar knappt någon intressant profil :-/  så det är ingen jag känner för att skriva till... jo självklart om jag stött på din profil förstås 
  • Anonym (b)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-02 21:05:41 följande:
    Hej hej, joinar er här om det e ok

Var på dejt i fredags med en kille jag haft kontakt med hela hösten, dock inte var så aktiv o inloggad sista månaderna men vi har ändå hållit kontakten. Så i fredags träffades vi fast att jag inte var på nåt särskilt dejtinghumör - men jag tänkte jag går, hade redan avbokat en gång för ett par månader sedan o kunde inte med att göra det igen.. o tur att jag gick. Vi hade en supertrevlig kväll!! Vi träffades runt 19, Först fikade vi o åt en bit mat, sen gick vi vidare på puben o stannade fram mot 01 snåret...himla trevligt. En riktig trevlig kille... alltså jag e så förvånad över mig själv. Jag e inte van att dejta "killar med mkt ordnade förhållanden" ( alltså inte så att jag dejtar bad guys eller kriminella så ni inte missförstår ) men den här killen såg bra ut, lång ( som jag vill ) bra klädstil, vi hade trevligt, vi kunde prata o kändes som han var intelligent, att vi låg på samma nivå, han har bra jobb o villa....han känns så "ordnad" på nåt sätt... nästan så jag tidigare trott att jag kanske inte var värd såna killar...eller nåt fast skumt egentligen då jag själv e högutbildad, har bra jobb osv... asch, svårt att förklara, vill inte att ni ska missförstå mig..

Hur som, innan vi sa hej-då så frågade han efter mitt nummer... å messade typ en stund efter att vi skilts åt, ser det som ett gott tecken
    Å så har vi messat i princip hela veckan... o jag har väntat på att han ska fråga om vi ska ses igen...å ikväll så frågade han om jag ville ses till helgen Det måste ju betyda att nåt intresse fanns... usch, blä...e lite osäker på mig själv som ni märker... men jag blev iallafall glad
    Klart intresse finns! skönt med killar som inte velar låter riktigt bra, roligt för dig glöm inte att uppdatera oss senare.
  • Anonym (b)

Nu rullar det minsann på med killen jag mailar med han verkar bättre och bättre. Vi skriver så mycket så att vi skriver om varandra, frågorna haglar plötsligt. Det verkar vara en bra kille

• Anonym (b)

Hmm han vill jättegärna träffa mig, synd bara att vi inte bor närmare skrev han. Jag som är van att ha haft 50 mil tycker ju inte 11mil är så mycket men det är klart, det blir svårt att träffas på vardagar. Men mina varningsklockor börja ju ringa lite om han redan nu tycker det är jobbigt med avståndet! Det brukar ju gå fin fint så länge karlarna är nykära men sen så är det inte riktigt lika roligt längre. Nu har han iof inte träffat mig så han vet inte vad han går miste omSolig

• Anonym (b)
    singel pappa83 skrev 2013-01-02 22:43:45 följande:
    11 mil kanske inte är så mycket för någon som e van vid 50 mil men får oss (city) bor är det iaf en hyfsad bit, har nu efter 29 år kommit fram till att jag inte kommer dejta någon som inte bor i samma stad som mig,( 1-3 mil max) blir för jobbigt  i längden, spec när man har barn och inte är så mobil! 

Ja jag håller ju egentligen med... men då blir det inte lätt för mig bor inte i någon stor stad och är rätt så säker på att här inte finns någon för mig så hur fasen gör man då?!
  • Anonym (b)

Vi får väl se... jag tänker inte skicka första mailet idag iaf. Han sa att han verkligen skulle försöka tänka ut ett sätt att lösa det på. Men jag vet samtidigt att ingen av oss är flyttbara... kanske lika bra att inte ens träffas då för då hinner man inte få eventuella känslor. Men jag känner att jag blev lite avtänd av det här eller vad man ska kalla det... tappade lusten. Vi skrev ju så glatt igår varför kunde han inte kläckt ut sig det tidigare? bekvämma män, antagligen ingen som passar mig då om han är sådan.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!