Anonym (Lotten) skrev 2013-01-02 21:05:41 följande:
Hej hej, joinar er här om det e ok
Var på dejt i fredags med en kille jag haft kontakt med hela hösten, dock inte var så aktiv o inloggad sista månaderna men vi har ändå hållit kontakten. Så i fredags träffades vi fast att jag inte var på nåt särskilt dejtinghumör - men jag tänkte jag går, hade redan avbokat en gång för ett par månader sedan o kunde inte med att göra det igen.. o tur att jag gick. Vi hade en supertrevlig kväll!! Vi träffades runt 19, Först fikade vi o åt en bit mat, sen gick vi vidare på puben o stannade fram mot 01 snåret...himla trevligt. En riktig trevlig kille... alltså jag e så förvånad över mig själv. Jag e inte van att dejta "killar med mkt ordnade förhållanden" ( alltså inte så att jag dejtar bad guys eller kriminella så ni inte missförstår ) men den här killen såg bra ut, lång ( som jag vill ) bra klädstil, vi hade trevligt, vi kunde prata o kändes som han var intelligent, att vi låg på samma nivå, han har bra jobb o villa....han känns så "ordnad" på nåt sätt... nästan så jag tidigare trott att jag kanske inte var värd såna killar...eller nåt fast skumt egentligen då jag själv e högutbildad, har bra jobb osv... asch, svårt att förklara, vill inte att ni ska missförstå mig..
Hur som, innan vi sa hej-då så frågade han efter mitt nummer... å messade typ en stund efter att vi skilts åt, ser det som ett gott tecken
Å så har vi messat i princip hela veckan... o jag har väntat på att han ska fråga om vi ska ses igen...å ikväll så frågade han om jag ville ses till helgen
Det måste ju betyda att nåt intresse fanns... usch, blä...e lite osäker på mig själv som ni märker... men jag blev iallafall glad
Klart intresse finns! skönt med killar som inte velar
låter riktigt bra, roligt för dig
glöm inte att uppdatera oss senare.